Gå til innhold
Hundesonen.no

Innleggsteller i Alt Mulig


Er du for og fjerne innleggstelleren i alt mulig, slik at innlegg der ikke blir telt med  

51 stemmer

  1. 1.

    • Ja (Du stemmer at innlegg i Alt Mulig IKKE skal telles)
      36
    • Nei (Du stemmer at innlegg i Alt Mulig SKAL telles)
      15


Recommended Posts

Et annet spørsmål når vi er inne på det? Hva føler dere om at innlegg i alt mulig slettes etter en viss tid. Foreksempel 2mnd uten aktivitet? På den måten sparer vi plass.

Synes det høres fornuftig ut jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet spørsmål når vi er inne på det? Hva føler dere om at innlegg i alt mulig slettes etter en viss tid. Foreksempel 2mnd uten aktivitet? På den måten sparer vi plass.

Hmm.. Kanskje litt kjipt i sommer ferien hvis folk er borte osv..? men i hvertfall slette de uten innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet spørsmål når vi er inne på det? Hva føler dere om at innlegg i alt mulig slettes etter en viss tid. Foreksempel 2mnd uten aktivitet? På den måten sparer vi plass.

Det høres greit ut for meg, tviler egentlig på at folk leser 2 mnd gamle tråder i alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes godt dere kan slette 2 måneder gamle innlegg i Alt mulig..Står ikke mye der som er så interessant etter 2 måneder..

Enig. Det blir fort mange like tråder også etter hvert som flere brukere kommer siden man vil ha 'oppdateringer' på forskjellige spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i å slette 2 måneder gamle innlegg i "alt-mulig-tråden", men å ikke la det telle på innleggstelleren er jeg uenig i.

Jeg kan ikke se at det er så mye spam der at det burde være et problem, og hvis vi først skal ha en innleggsteller, så bør den jo være reell - altså vise hvor aktiv alle er på forumet?

Jeg skjønner ikke helt problemet egentlig, da flere innlegg absolutt ikke gir noen fordeler her - og folk flest er vel såpass oppegående at de skjønner at om noen har 14000 innlegg, så sier ikke det noe om hvor mye de kan om hund...

Må legge til at det ikke betyr så mye for meg, for min del kan hele innleggstelleren fjernes - men hvis folk synes den er morsom, synes jeg den skal beholdes for alle gruppene. :lol:

Edit: Da synes jeg faktisk det er mer meningsløst at innlegg i testforumet kommer opp på telleren - det hadde jeg ikke trodd de skulle gjøre, men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis innelgg i "alt mulig" ikke teller. Kan det ikke da ende med at det blir spam i hundelinkene istedet? Folk som er opptatt av åf å stjerner vil vel prøve å oppnå det uansett. Synes det er bedre at det blir spam i "alt mulig" og "presenter deg selv" enn i hundetrådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det er ikke lov og dra opp igjen 2 måneders innlegg egentlig uansett. Og tror ingen er intressert og gå så langt tilbake og lese i ALT MULIG. På hundesnakk osv skal selvsagt innlegg bli stående.

Er det ikke lov å ta opp 2 måneder gamle innlegg? :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forsåvidt lov, men det er ikke trådstarter har det problemmet lenger.

Men i alt mulig går det jo ann.

Men det ser ut til at det blir JA til sletting av innlegg i alt mulig. Så da setter jeg på denne, noen vil sikkert få redusert post counten sin litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...