Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt/brukt utstyr til valp


Majamj
 Share

Recommended Posts

Jeg skal få meg valp om noen uker også lurer jeg på hva jeg burde kjøpe nytt og hva jeg kan kjøpe brukt? Jeg har aldri hatt hund før og har nå bestemt meg for å skaffe meg en golden retriever valp. Er bestemt på å gjøre alt riktig med denne gullklumpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting du må kjøpe nytt :) Men spesielt seler/halsbånd/dekken eller andre ting som valpen vil vokse ut av ganske raskt oppigjennom det neste året er det jo greit å kjøpe brukt da så slipper man å bruke mer enn nødvendig på noe som ikke passer igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til valp velger jeg billigste løsning på alt unntatt bilbur, mat og forsikring.

Nico har arvet en del fra tidligere hunder, resten er kjøpt på Biltema og Europris.

De vokser fort som fy og tygger i stykker ting. Det er ingen vits i å investere penger i utstyr til valp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en golden snart selv, og jeg har tenkt at jeg skal kjøpe denne + tisselaken og vanlig laken som seng til han i starten

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10150287/

Syns det virker som en grei, billig løsning til han i starten. Kan jo hende han spiser den opp, men da er det jo ikke mer enn 85 kr han har ødelagt, så :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi kjøpte til vår var:

  • En skål fra Europris, som har skli stopp under, utrolig fin egentlig og billig!
  • En sele til den første tiden fra Europris, han hadde aldri brukt bånd, husker vi var glade for det, han bet veldig den hehe:)
  • En hundeseng fra Europris i stor form og hard plast, veldig fin.
  • Ett fleeceteppet til senga hans, fra Nille (?).
  • Ett brukt hundebur fra Rødekors butikken nede i gata, helt nytt forresten med lappen på. Noen som ikke trengte ;)
  • Så kjøpte vi diverse leker,mat etc fra dyrebutikken:)

    Vi kjøpte sikkert mer! kommer ikke på nå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...