Gå til innhold
Hundesonen.no

Nail grinder?


Recommended Posts

Heisann!

Jeg prøver å få tak i en så kalt 'nail grinder' (aner ikke hva det heter på norsk), en elektronisk neglfil til hund. Men jeg klarer ikke finne ut av hvor jeg kan få tak i det? Har så langt bare alternativet å bestille fra utlandet, men håper det finnes et annet alternativ. :)

Noen som har erfaring, eller vet hvor jeg kan få tak i en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den fra Clas Ohlson, funker fint den :) kan nok være litt i svakeste laget dersom man bare filer og det er snakk om store tykke negler. Her klipper vi tipper, og filer til slutt for å komme godt inntil nerve, og samtidig slippe skarpe klør :) har du en liten BC, så kan jeg absolutt anbefale Clas Ohlson sin. Billig er den og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Var på vei til å kjøpe, men så sa de på dyrebutikken at det var ikke no bra.

Grunnen var at det var mange som hadde sagt at svupp så hadde de fila langt inn på nerva!

Er det så vanskelig å bruke den? :icon_confused:

Når jeg klipper svarte klør, ser jeg der jeg har klippet hvor nærme nerven jeg er, kan man fortsatt det på sllipern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd og aldri hørt om. Men jeg har vært veldig oppmerksom på at kloen kan ubehagelig varm hvis man filer for lenge av gangen, så jeg har alltid vært påpasselig.

Akkurat det samme kan jo være et argument mot klosaks, så jeg lurer litt på hva de anbefalte :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...