Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor lenge tisser valpen inne?


Minhund
 Share

Recommended Posts

Kommer helt an på, både hvor raskt akkurat din hund tar det (det er veldig individuelt) og også hvor flink du er til å ta den med ut til riktig tid. Det kan variere fra 3 mnd til 7-8 mnd, helt umulig å si. Men det meste er normalt. Synes du derimot at tissingen blir verre og ikke bedre så kan det være en ide å sjekke for urinveisinfeksjon. Hunder kan få det akkurat som oss mennesker og da kan de jo bla bli dårligere til å holde seg og må tisse oftere enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi er 4 mnd nå, og har ikke hatt uhell inne på ei stund, iallefall et par uker tror jeg. Det er veldig individuelt, og jeg tror det meste avhenger på eieren (Som her kan være litt sløv av og til) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min valp hadde siste uhell inne ved ca 7 mnd alder... Hun er nå 9 mnd, og jeg passer fortsatt litt på når vi er på besøk hos andre med mange tepper f.eks, er ikke 100 % trygg :P

Følte selv jeg var flink å gå ut med henne ofte og "fulgte boka"... Med flere av kullsøskenene også tok det 7 mnd før de ble husreine faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...