Gå til innhold
Hundesonen.no

Asti trenger pass 13-17 aug


Margrete
 Share

Recommended Posts

Jeg skal oppover på kurs til Trondheim og håper å finne ett ok sted for Asti å være. Han må ellers ligge i bilen og jeg synes han kan få en bedre uke ved å være hos noen som går gode turer og gir litt oppmerksomhet.

Han er ok med hannhunder løs. Tisper er ok uansett, løs eller i bånd, men han er redd dem om de blir sinte på han. Valper er også helt ok, så lenge de ikke er hyper smiskete, ellers er han den perfekte onkel som viser dem hvordan de gjør hyss og ugang. Han har gått noen dager med katt og det gikk også forbausende bra. Han er ikke noen hund man diller med, så er han teit må han få beskjed om det. Så er man dilletante, så bør man ikke si at han kan være hos dem ;) For han må få klar beskjed, uten vold, at han kan drite i å være teit.

Han har vært litt her og der i våres, og alle tilbakemeldingene jeg har fått er supre, Veeeeldig glad når man går ut, men så roer han seg fort ned.

Jeg kjører oppover via Østerdalen fra Oslo og da hadde det vært superkjekt om noen på veien kunne tatt han. Kjører han selvfølgelig til døra, innenfor rimelighetens grenser, helst ikke mer enn en halvtime, siden det er en lang tur og jeg skal innom på kaffe og hyss på Tolga.

I Trondheim skal jeg til Melhus, så om noen ikke orker å passe han, så blir han helt sikkert superglad om noen i området vil ta han med seg på en lengre tur hver dag fra 14 aug - 13 aug.

Jeg betaler noen kroner uansett, om du velger å passe han, eller om du kommer på kursplassen og henter han for en god tur (mer enn en time ;) )

1982185_10152297544465833_517260473_n.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal Asti få være hos Soppen i august! Han gleder seg veldig og jeg setter så utrolig stor pris på at Camilla vil ha tullegutten min på en aldri så liten ferie *sende med dobbel kafè mocca med valium og vodka latte*

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...