Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundene mine :)


Lissi123
 Share

Recommended Posts

Jeg var ute å kjørte hundene å kjørte de en lang tur :). Nå er hundene rimelig slitne etter turen. Turen veldig bra i grunn og de var gira som bare det :P.

Det var perfekt kjørevær ikke for varmt og ikke for kaldt. Da jeg kom ut døra så stile de seg i dragene på saccovogna :P og de var virkelig gira på å komme i gang haha. Det er bra det finnes bremser på vogna. Jeg glemte dessverre kamera , men får huske det neste gang hehe :).

Nå er hundene slitne som bare det etter en virkelig god jobb foran saccovogna :) Det vil si Dixie på 11 år trekker jo ikke da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-7066-0-75140200-1410099124_thumb.jp

Shadow og La belle står fint foran vogna, en liten pause før vi kjører videre

post-7066-0-96856800-1410099201_thumb.jp

opp og ned går det

post-7066-0-35848600-1410099261_thumb.jp

masse skog

post-7066-0-80451800-1410099315_thumb.jp

shadow drikker vann

post-7066-0-56819600-1410099356_thumb.jp

Hodebilde av La belle og shadow

post-7066-0-91296400-1410099389_thumb.jp

VI kjørte forbi en båt som lå ved bjørksjøen

post-7066-0-95052100-1410099482_thumb.jp

Vi kjørte mot en ny pause

post-7066-0-64897200-1410099541_thumb.jp

Litt av bjørksjøen

post-7066-0-22657100-1410099605_thumb.jp

Jeg er nesten hjemme fra turen, og nå var turen over :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg må flire litt av Dixie :P. Vanligvis er det jammen meg ikke vanskelig å få henne til å tisse. Det er noe helt annet når du skal prøve å ta en urinprøve.

Det må ha sett virkelig dumt ut for naboen der jeg springer etter Dixie på halve tomta med et beger i hånden og en hund som nekter å tisse. :dog_running: .Jeg fikk tatt urinprøven til slutt og jeg skulle inn å hente en penn for å skrive Dixie dag 1 på en tissekopp. Da La belle synes at jeg hadde sikkert noe som var godt i hendene. Det er sikkert noe jeg kan ete . voff voff. Mor det som er i den lille koppen der som du gjemmer har jeg lyst på . :blink: Nå står i alle fall urinprøven trygt vekk fra en nysgjerrig La belle :P. Så da var det bare å ta urinprøve i morgen også så skal jeg til dyrlegen å levere de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute på tur med hundene og da vi hadde kommet et stykke innover så syntes jeg at jeg hørte noe. Så jeg stoppa vogna hørte noen ropte hjelp. Jeg så Dixie springe innover å stanset ikke så langt fra der jeg stoppa der satt det en mann. Han var kan jeg tenke meg i alderen mellom 60 eller 70 enn plass. Han satt der å hadde problemer med å komme seg opp jeg hadde ikke mobilen min med og han hadde ikke mobil. Jeg spurte hvor han hadde vondt hen og da sa han at han hadde vondt i foten han fortalte at han hadde mista fotfestet og dunket foten sin. Jeg spurte hvor han skulle og han sa at det ikke var langt unna. Jeg hjalp han opp på beina å fikk støttet han til saccovogna og fikk satt han opp i vogna. Så jentene kjørte han hjem så han slapp å bruke foten sin. Kona hans sto ute å holdt på å bære ting fra bilen når jeg kom gående med han i vogna. De var begge 2 veldig takknemlig over at jeg hadde hjulpet han hjem. Så når vi reiste fra de så vinket de til oss og sa takk før vi kjørte videre. jeg fikk mye skryt av de flinke jentene mine Så nå er turen over for denne gangen . Både jeg og jentene er slitne. Gjett om jeg er stolt av de :wub: .

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...