Gå til innhold
Hundesonen.no

Hudprodukter, hjelp!


Alvira
 Share

Recommended Posts

Men denne mandeloljen... Hva gjør at det er bra? Og er det bra å bruke i ansiktet?

Huden min blir ikke kvisefri, og jeg er passe lei. Men kan noe så enkelt være løsningen? Hva bruker man evt ellers til å vaske av sminke, skrubbe huden osv osv. Jeg er for å prøve noe nytt (og gjerne billig :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt med akne (kviser) i en del år og har endelig begynt å få bedre hud. Det tar en stund før man kan se resultater, ofte blir man verre en periode i starten, men det er så verdt det. Jeg bruker kun produkter som ikke er testet på dyr (dyretesting er fy-fy!) og produkter som jeg vet er ordentlige. Produkter som selges på HM, matbutikker og apoteker er som regel ikke bra i det hele tatt, det er mye dritt som er puttet oppi de.

Jeg bruker kun produkter fra Matis, Decleor, md formulations (produseres ikke lenger i Europa, så telles ikke lenger), Emergin C, Dermalogica ++.

En god hudpleierutine inneholder rens, toner, serum, dagkrem, nattkrem, forskjellige dyprensende masker og en fuktgivende maske.

Å rense ansiktet med vann kan være med på å gjøre huden mer tørr så et enkelt renseprodukt er lurt å ha stående i skapet. Dessverre er gode hudpleieprodukter dyre i Norge, så jeg bestiller i fra utlandet. Det sparer man en del kroner på. Nettbutikkene jeg anbefaler og bruker er Feelunique, Beautybay og allbeauty.

Kan se om jeg får lagd en egen hudpleie og sminketråd da det er mye å sette seg inn i. Jeg har lest meg opp på nettet, og synes hudpleie er utrolig gøy! I tillegg har jeg ett eget hudpleieprogram laget av en utdannet hudpleier som har en egen blogg på nettet, selv om jeg nå har byttet ut noen av produktene med andre som passer meg bedre. Men har lært utrolig mye av bloggen hennes og andre bloggere rundt på nettet.

Er det noen andre her inne som vet en del og er interessert i hudpleie? Hadde vært kjempegøy med en tråd hvor vi kan diskutere og anbefale produkter til hverandre, og komme med tips og råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg har jeg ett eget hudpleieprogram laget av en utdannet hudpleier som har en egen blogg på nettet, selv om jeg nå har byttet ut noen av produktene med andre som passer meg bedre. Men har lært utrolig mye av bloggen hennes og andre bloggere rundt på nettet.

HC? :)

Jeg har gørlyst til å ta meg råd til et hudpleieprogram, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HC? :)

Jeg har gørlyst til å ta meg råd til et hudpleieprogram, men.

Jepp! Jeg kjøpte den minste pakken, holdt mer enn nok for meg. Så lenge jeg fikk litt veiledning på hvilke produkter som passer min hud. Begynner faktisk å bli en stund siden jeg bestilte, ser nå at hun bare har en pakke kontra 3 som

var før. Nå har hun også funnet mange andre nye gode favoritter da :)

Synes det er verdt pengene, spesielt siden jeg også er opptatt av å ikke bruke produkter som er testet på dyr. Noe jeg tror enkelte hudpleiesalonger ikke er så nøye på.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...