Gå til innhold
Hundesonen.no

Soving etter nattevakt


Stanova
 Share

Recommended Posts

Flere som jobber natt her? Jeg jobber kun netter, og har alltid hatt hundene på soverommet i åpent bur ved siden av sengen mens jeg sover på dagen. Det har jeg nå også. Hun legger seg og sover, og med alderen og bedre blærekontroll vil hun nok sove helt til jeg våkner også, slik mine forrige gjorde. Nå sover hun kun fra ca 09-13, så går jeg ut med ho så ho får gjort fra seg og setter ho opp i stua, siden hun romsterer for mye til å ha ho på rommet. Der har hun på tv, og verandadøra står åpen i tilfelle nøden er stor (2 etg). Men hadde jeg hatt ho i senga hadde hun nok sovet mye lenger Hvordan er deres rutiner? :) Hun er 15 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dem oppi senga, men minstemann må være med samboeren min på jobb om jeg har flere nattevakter etter hverandre og trenger å få sovet ordentlig. Hun har en tendens til å våkne litt før jeg vil :P Mens de to andre ligger å sover så lenge jeg gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber natt. Normalt er hundene i stuen mens jeg sover (som kan være til alt fra kl. 12-13 til 16-17 ettersom hva jeg har behov for). Av og til lar jeg soveromsdøren stå på gløtt, og de får lov å komme inn til meg og ligge i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde egentlig hatt ho i senga på dagen for da får jeg sovet ut, men hun tar hele hånda hvis hun får lillefingeren og da begynner hun å mase om natten om å få komme opp også.

Det er kanskje litt vanskeligere med en valp, men mine har lært seg at får de ikke lov, får de ikke lov. Aldri noe syting de nettene (de fleste) de ikke får være på soverommet/i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i alle døgnets tider, dag, kveld og natt. Noe som er problematisk fordi jeg har en hund med seperasjonsangst.
og ingenting er forutisgbart for henne. Nå har jeg i tillegg blitt alene med ansvare for hundene etter samlivsbrudd.
så jeg har de på soverommet med meg uansett når jeg sover, fordi jeg har ikke samvittighet til og la de være alene flere timer
enn de allerede har vært. hun minste som er ca 1,5 år er veldig kreativ med og underholde seg selv når jeg sover på dagen.
men så lenge jeg ikke har noen altfor store fristelser liggene i rommet er hun for det meste i ro og lar meg sove i fred..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Med valp/unghund så går jeg en god tur før jeg går å legger meg så loppene får lagt seg hos den.

De voksene vet at det fins ingen rutiner, legger jeg meg så legger jeg meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...