Gå til innhold
Hundesonen.no

Bidra til Hundesonen - Nytt forum


Recommended Posts

Om man skal begynne å selge ting fra sonen, så blir det vel mye ekstra arbeid og...? Det skal jo da inntekt føres og skattes av bla.Og så vet jeg nå ikke om det blir så populært med div. bannere her når det allerede er så mange reaksjoner på dette fra før.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hatt innsamlingsaksjon på Hundesonen før.

Den siste ble ikke noe av ettersom vi fikset det selv.

Vi får se om det blir litt reklame etterhvert, men det må da passe inn i forumet, ikke sjenere og ikke blinke osv.

Har kontonummer i norsk bank, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo snakket om det før da' date=' å lage t-skjorter men det ble jo seff "krangling" om farger og design.. :wink: Men absolutt en god ide, jeg hadde ihvertfall kjøpt en! :)[/quote']

ja det har vært diskutert før, men så var det jo de som mente at topper var mye bedre enn t-skjorter og skulle frem til at det bare skulle lages topper, noe ikke alle var enig med.

og som jeg kom frem til få laget litt av hvert sånn at alle blir fornøyd(men svaret ble at det blir jo alt for dyrt).

Men for å være helt ærlig så hadde det vært en god ide å få til noe slikt men det bør da være noe for en hver smak og ikke bare for dem som liker å vise seg frem i trange topper(jeg formin del føler ikke noe stort behov for å vise frem alle valkene mine til alle jeg treffer. jepp jeg er en av de man kan kalle overvektig :wink: ).

få undersøkt hva det vil koste å lage noe slikt og så (hvis det ikke blir for dyrt) ta inn bestillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, en t-skjorte må jo ikke være så komplisert!! :)

Plain, svart eller hvit, men logo på.. ! Sånne vanlige "treningstype t-skjorter".

Topper kan man kjøpe hvor som helst ellers. Slike t-skjorter beskrevet over er det som passe flesteparten av bruker'ne. De fleste kan ha på slike.. :)

Litt O. T, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...