Gå til innhold
Hundesonen.no

Guilty pleasure - Hunderasen du egentlig har lyst på, som du ikke snakker om.


Rocket
 Share

Recommended Posts

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Corgi og pomeranian. Sporadisk tatovert og skallet mann på godt over 1.90 med en pom i rosa bånd. Blir ikke mer wtf enn det altså!

Men hallo, en guilty pleasure er en rase du ikke tør å snakke høyt om, fordi den ikke "passer" til deg eller som du ville fått skråblikk av andre om du skaffa deg. Ikke hva som helst annet enn det du

Schæfer og pomeranian Når jeg blir gammel skal jeg ha en pomeranian, og den skal sitte i kurven på rullatoren min og kjefte på alle som går forbi

Posted Images

Jeg sier som SandyEyeCandy, hallooo! :lol:

Guilty pleasure er å like noe som man egentlig ikke burde like, typ langhåret kelpie til tross for at det ikke er standard og dermed uønsket. Eller dobbel merle fordi det er pent tross for at det kan gi helseproblemer. Kupering tross plastisk kirurgi. Parti puddel, etc. Eller at man oppriktig synes Justin Beiber er en hottie og at Rosa Helikopter er en catchy kvalitetssang.

Jeg skjønner ikke helt hvordan en schäfer kan være guilty pleasure. Eller malle fordi man selv ikke hadde håndtert en. Det er ikke en rase man liker godt eller som er pen, men som man aldri har tenkt å skaffe seg, liksom.

Guilty pleasure er noe man kjenner på skammen over å like. :D

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som SandyEyeCandy, hallooo! :lol:

Guilty pleasure er å like noe som man egentlig ikke burde like, typ langhåret kelpie til tross for at det ikke er standard og dermed uønsket. Eller dobbel merle fordi det er pent tross for at det kan gi helseproblemer. Kupering tross plastisk kirurgi. Parti puddel, etc. Eller at man oppriktig synes Justin Beiber er en hottie og at Rosa Helikopter er en catchy kvalitetssang.

Jeg skjønner ikke helt hvordan en schäfer kan være guilty pleasure. Eller malle fordi man selv ikke hadde håndtert en. Det er ikke en rase man liker godt eller som er pen, men som man aldri har tenkt å skaffe seg, liksom.

Guilty pleasure er noe man kjenner på skammen over å like. :D

Hva man skammer seg over å like, er jo ikke det samme fra person til person da, så hva som er guilty pleasure for meg, er ikke nødvendigvis det samme som det er for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva man skammer seg over å like, er jo ikke det samme fra person til person da, så hva som er guilty pleasure for meg, er ikke nødvendigvis det samme som det er for deg.

Well, duh. :P Selvsagt er det ikke det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger da ikke skamme seg over guilty pleasure? Man bare drømmer litt i det skjulte og sier "naai! Skal aldri ha sånn, fordi derfor" når det blir snakk om det.

Det ligger litt i ordet da, guilty pleasure? Wiki. Guilty pleasures er litt flaue.

Men men, det er ikke akkurat så farlig. Det var iallfall ikke meningen å ødelegge tråden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ingen guilty pleasure jeg :P

Min var vel kanskje chihuahua, ettersom det var "boxweiler", rottweiler og dogo som var de rasene folk så meg med.

Men nå har jeg jo to stk så da faller liksom den bort, og jeg så jo aldri på det som noen guilty pleasure :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bullterrier. En sånn hvit en, med stoor svart flekk over ene øyet, helst. Som er bøs og schvær og har det der eggehodet som jeg ikke egentlig vil støtte no avl på men herlighet altså. Jeg blir helt mo i knærne bare jeg ser bilder av en.
Også borzoiene da. Det føles som den der fjortisforelskelsen hvor man blir helt kvalm og alt er helt ****** og INGEN FORSTÅR og og og og. (Dramatisk? Jeg? Hæ? :icon_confused: )

Jeg blir gjort arveløs om jeg kommer hjem med noe slikt, da. Min far, også kjent under navnet "Hunder som ikke kan trekke spann har ingenting i denne verden å gjøre" kommer til å dø på seg. Kan vel være at enkelte treningskompiser og turvenninner kommer til å heve ett øyebryn litt også, men pffft. (Jeg møtte ei dame på fjellet som snørekjørte med to zoier og en schæfer - det betyr jo helt klart at det bør gå bra med en i spannet mitt. Sant?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke komme på noen guilty pleasures sånn egentlig. Men skulle det vært noe måtte det blitt det litt politisk ukorrekte som andre har vært innom her, nemlig en bra bygget, helkupert dobermann. Det er ganske så lækkert, om jeg må si det selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger litt i ordet da, guilty pleasure? Wiki. Guilty pleasures er litt flaue.

Men men, det er ikke akkurat så farlig. Det var iallfall ikke meningen å ødelegge tråden. :)

Forskjell på å skamme seg og være litt småflau da. Jeg syns det er småflaut å inrømme at jeg kunne tenke meg schæfer - med den bakgrunn jeg har med syke hunder, samt hva jeg har uttalt om rasen tidligere. Men skamme meg? Nei.

Men ja, det blir fryktelig ot. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-1249-0-91830400-1400488734.jpeg

Skotsk terrier blir jeg litt småflau av å innrømme at jeg liker. Jeg som er så anti-dvergvekst. Men de ER ganske rå!

post-1249-0-27104600-1400488876_thumb.jp

Affenpinscher. Fy flate for noen stygge, men sjarmerende aper! For kort snute til at man snakker høyt om denne...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..For meg er "guilty pleasure" noe som ikke passer inn i "mitt" image..

Derfor skrev jeg det jeg gjorde for noen sider siden..

Men skal det være noe "ulovlig" så ville jeg hatt en merle kleinspitz..

Eller at jeg hadde valgt hund, feks Husky ,bare fordi den hadde blå øyne...

11merle.jpg

husky.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...