Gå til innhold
Hundesonen.no

Innkomsten i innkalling


Bellare
 Share

Recommended Posts

Når vi har trent innkalling tidlegare, har Catania hatt bra fart og ein fin innkomst som kun treng litt småpirk. Men i går satte ho ræva i eit nytt gir og gav bånn kuling ved kommando. Gjekk såpass raskt og ho måtte skrense, hoppe og danse inn på plass. Såg ikkje noko særleg bra ut, for og sei det sånn. Har aldri opplevdt at ho har hatt ein så stor fart ved innkallinga før, men om ho fortsetter å halde på farten (som eg uansett trur økar etterkvart som avstanden blir enda større), korleis skal eg gjere det med innkomsten då? Må eg gå tilbake i treninga? Eller prøve og få ho litt "ned" når ho verkar litt varm i knollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun nærmer seg kan du jo vise henne med hånden hvor hun skal. lokke henne inn på plass liksom. Da vil hun kanskje bremse ned litt for å følge med deg? Om du skjønner hva jeg mener :P ? Det må jeg inn å minne på min om titt og ofte, for han kan snu seg 1 meter foran meg og hoppe baklengs inn på plass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hadde altfor stor fart. Han slo på bremsen å ploga inn og litt forbi meg før han fikk hoppet rundt og satt seg - kjempefornøyd selvsagt. Problemet mitt var at han til tider kom så langt bak at han nesten tok en sving bak og da risikerte jeg at han ble oppmerksom på noe annet og forsvant (han var 9-10 måneder og i verste ukonsentrasjonsalder). Det løste vi fint med å sto foran en vegg, da skjønte han at han måtte roe litt ned før han kom bort til meg og fikk svingt seg på plass.

Dersom jeg ser at farten blir for stor nå så har jeg "korrigert" det ved å holde frem hånda (gjerne med godis) og lokket/dempet/ledet han inn på plass.

Hilsen eier av en kanonkule med prikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke innkomst har hun, rundt deg eller "svenskeinnsitt"? :)

Brukar svenskeinnsitt.

Fikk tips på kurset eg går med ho, om å vise godbiten når ho er 1,5 - 2 meter frå meg ca, så ho bremsar opp litt. Og det ser ut til å funke, sjølv om ho ikkje akkurat sakkar så innmari mykje på farten. I følge instruktøren på det kurset, så havnar Catania ca 1 meter bak før ho kjem inn på plass. Men det har rett og slett med at farten er så høg at ho ikkje klarar å snu tidlegare :P

Innkomsten er mykje betre når ho ikkje er for "heit" i topplokket merkar eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukar svenskeinnsitt.

Fikk tips på kurset eg går med ho, om å vise godbiten når ho er 1,5 - 2 meter frå meg ca, så ho bremsar opp litt. Og det ser ut til å funke, sjølv om ho ikkje akkurat sakkar så innmari mykje på farten. I følge instruktøren på det kurset, så havnar Catania ca 1 meter bak før ho kjem inn på plass. Men det har rett og slett med at farten er så høg at ho ikkje klarar å snu tidlegare :P

Innkomsten er mykje betre når ho ikkje er for "heit" i topplokket merkar eg.

Pyrren jeg hadde før fikk det for seg at sidelengs knestøt var en festlig metode å bruke i innsitt. Fikk tips av en tidligere eliteutdøver i klubben å ta et raskt skritt frem mot hunden når den var ca 3 m fra.

2-3 rep så var problemet borte :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...