Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei!


Timmyjenta
 Share

Recommended Posts

Fikk tips om å sjekke ut forumet her, så da ble det sånn! :)

Jeg er en jente som nærmer meg styggfort 32, så jente er vel i ferd med å renne ut aldersmessig, men pyttpytt! :P

Fra jeg var seks år har jeg vandret i stallen til pappa og bestefar blant store, majestetiske travere, og da jeg fylte ni åpnet jeg øynene for den flotte Golden Retrieveren. Mamma og pappa syns dessverre rasen var altfor stor, så da jeg var ti kom en Sheltie i hus, og nå, 22 år senere har de fremdeles samme rase.

Atten år gammel flyttet jeg hjemmefra og kunne endelig oppfylle drømmen min, og en flott Goldenvalp kom inn i livet mitt og skulle være det kjæreste jeg hadde i åtte år før kreft tok ham fra meg.

Jeg var solgt, ny valp kom i hus bare måneder etter og hun er nå fem år gammel.

Timina er godheten selv, og elsker alt og alle hun møter på sin vei.

Hest sluttet jeg med i fjor, så nå er det hund som gjelder.

Vi driver ikke med noe spesielt, men har nå flyttet til nydelige Sogn og meldt oss inn i hundeklubben her, så skal bare se at vi prøver oss på agility eller noe annet moro. :)

292373_10152837444715463_2088597471_n_zp

Jeg og Timina, bedre kjent som Voffegull

IMG_4947_zps0ddbae83.jpg

6638_10152293875485463_1852920735_n_zpsb

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for skryt og velkomst :)

Hei og velkommen! :) Så fine jenta du hadde! :ahappy: Og så ser jeg si at du bur i verdens finaste bygd :D

Ja, her er det jammen nydelig! Hadde aldri hørt om plassen før jeg kom hit første gang i mai i fjor, første jeg tenkte da jeg så utsikten fra tunet var "OJ!"

1045128_10152950928890263_114280884_n_zp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for skryt og velkomst :)

Ja, her er det jammen nydelig! Hadde aldri hørt om plassen før jeg kom hit første gang i mai i fjor, første jeg tenkte da jeg så utsikten fra tunet var "OJ!"

1045128_10152950928890263_114280884_n_zp

Er utrulig fint! :) Har selv bodd der i 10 år før jeg flyttet nordover i fjor :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...