Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonen henger seg opp


Recommended Posts

Vet ikke om det er relevant for denne tråden, men den nye reklame-greia under banneret inneholder dårlig norsk.

"Dressurhund kurs Hund kurs Trene hund Omplassering hund"

(Dressurkurs for hund, hundekurs, hundetrening og omplassering av hund ville vært bedre :P For eksempel.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger seg fortsatt opp her også. :(

Da tviler jeg på at det har noe med reklamen å gjøre. Google Adwords er den mest brukte reklamen på nettsider i verden, og mye brukt på akkurat denne forumsoftwaren.

Vet ikke om det er relevant for denne tråden, men den nye reklame-greia under banneret inneholder dårlig norsk.

"Dressurhund kurs Hund kurs Trene hund Omplassering hund"

(Dressurkurs for hund, hundekurs, hundetrening og omplassering av hund ville vært bedre :P For eksempel.)

Ja, har lagt merke til det. Det er dog ikke noe vi får gjort noe med, siden det er annonsører/Google som genererer dette.

Jeg står nå helt fast på dette punktet med at Hundesonen henger seg opp. Ingen av maskinene jeg har testet med opplever jeg at Hundesonen "henger seg" med Chrome(eller andre) som nettleser. Jeg håper at det slippes en ny versjon av softwaren Hundesonen kjører på, og at den vil løse dette når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tviler jeg på at det har noe med reklamen å gjøre. Google Adwords er den mest brukte reklamen på nettsider i verden, og mye brukt på akkurat denne forumsoftwaren.

Ja, har lagt merke til det. Det er dog ikke noe vi får gjort noe med, siden det er annonsører/Google som genererer dette.

Jeg står nå helt fast på dette punktet med at Hundesonen henger seg opp. Ingen av maskinene jeg har testet med opplever jeg at Hundesonen "henger seg" med Chrome(eller andre) som nettleser. Jeg håper at det slippes en ny versjon av softwaren Hundesonen kjører på, og at den vil løse dette når den tid kommer.

Nå er det ikke noe som skjer for min del hele tiden. Jeg kan bruke sonen en stund før den plutselig henger seg. Så går det en liten stund så funker det normalt igjen frem til neste gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke at man bare må rydde opp i nettleseren sin eller noe da? Husker det var noe liknende på et annet forum, at noen brukere hadde problemer, mens andre ikke hadde og man fant ingen felles faktor. Da husker jeg at det var noe jeg måtte slette i selve nettleseren, men husker ikke hva det var. Da lå problemet altså hos oss og ikke forumet. Bare et tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...