Gå til innhold
Hundesonen.no

Lek/tur rundt rundt Oppsal


skilpadde
 Share

Recommended Posts

Hadde vært hyggelig med noen kompiser til valpisen, en 5 mnd gammerl Kleiner Münsterländergutt. Han er oversosial, veldig på'n og ikke så god til å ta hintet når andre ikke vil leke.

Hadde vært hyggelig med lekekamerat eller turkompiser, gjerne også en rolig voksne hund, som kan lære ham at det ikke trenger å være lek og morro hele tiden.

Vi bor på Oppsal, nær marka. Er fleksibel på tidspunkt, men dessverre ikke så mye når det gjelder reising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! :-) Hadde vært moro å få til noe før båndtvangen starter, men det blir kanskje litt travelt. Sender deg PM i alle fall :)

Hei!

Vi bor litt nærmere byen (Solli), men har mulighet for å flytte på oss. Vi har en kooiker på 9 1/2 måned, som er utrolig glad i å leke!

Det hadde hvertfall vært hyggelig å møtes for litt lek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Aner ikke hvordan hund du har da jeg ikke har hørt om rasen før, men jeg er i alle fall forbi Oppsal hver dag så blir gjerne med på tur. Min er kjempegrei, men litt usikker på store hunder om de blir voldsomme :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...