Gå til innhold
Hundesonen.no

Tilsetning av glyserol til hund.


Guest Yellow
 Share

Recommended Posts

Noen som vet om dette er helt trygt å gi litt av, hver dag over tid?

Kjøpt meg noen omega-3-kapsler som inneholder dette, beregnet til mennesker.

@tulip?

Kan du ikke heller kjøpe omega-3 beregnet på dyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

@Siri Hvorfor jeg skal gi omega-3?

@Nemi Dr. Baddakys kapsler koster over 200 kr for 100 kapsler, Biopharma Naturlig omega-3 som jeg kjøpte har 180 kapsler til 79. Dessuten er sistnevnte produsert i Norge. Klarte ikke å finne ut om DB sin inneholdt glyserol.

@tulip Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er mye billigere!! Har selv brukt "menneske" omega3 til hund, innholdet er det samme, bare ikke et svindyrt nisjeprodukt.

Men sjekk at produktet ikke inneholder vitamin A og D, ettersom det kan bli for høye doser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Fordi det er mye billigere! Har selv brukt "menneske" omega3 til hund, innholdet er det samme, bare ikke et svindyrt nisjeprodukt.

Men sjekk at produktet ikke inneholder vitamin A og D, ettersom det kan bli for høye doser.

Den inneholder bare E, noe f.eks Baddakys sin jo og inneholder.

Red: Samt Obersten, DogNikita og Dogvitality.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Da leste jeg feil, sorry. Men hvorfor vil du ikke bruke olje i ren form? Enkelt og greit - og mye billigere liksom. :P

Det er ikke alle hunder som vil ha i seg olje. Og olje har ikke akkurat en nøytral smak du kan sjule i maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Vær oppmerksom på at ETTHVERT kosttilskudd kan inneholde stoffer som kommer inn under dopingreglementet. Og OFTE inneholder "naturpreparater" også ting som IKKE står på varedeklarasjonen. De kan være produsert på ett sted som også produserer andre type piller og rester kan finnes. Blir det under konkurranse tatt dopingkontroll og det slår ut så hjelper det ikke at man sier man bare har gitt kost-tilskudd.

Med mindre tilskuddet er testet at det inneholder det det står at det skal inneholde så bør man styre unna. Produkter som er testet og garantert inneholder det varedeklarasjonen sier det inneholder er merket med noe som heter "informed sport" - alt annet kan inneholde hva som helst.

Vel - møllers tran er neppe noe annet enn møllers tran, men en del andre "supermidler" kan det være greit å styre unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Da leste jeg feil, sorry. Men hvorfor vil du ikke bruke olje i ren form? Enkelt og greit - og mye billigere liksom. :P

Rett og slett fordi at jeg har en nesten hvit bartehund, pluss at jeg råfôrer PM slik at det ble mer vrient å ha noe å blande oljen i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Dr. Baddaky's fiskeolje i maten til Ozu hver dag, og han støvsuger skåla likevel.

Sånn funker det ikke her :P Leo får også den olja, men fra måleskje, helles den over maten nekter han å spise maten sin :P prøvde en olje far et annet merke, den nektet han å spise helt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...