Gå til innhold
Hundesonen.no

Turistforeningens Topp7Turen i Drammen


AnnChristin
 Share

  

9 stemmer

  1. 1.

    • Søndag 23 Mars
      0
    • Søndag 30 Mars
      2
    • Søndag 6 April
      0
    • Søndag 13 April (palmesøndag)
      3
    • Søndag 20 April (1. påskedag)
      4
    • Søndag 27 April
      4
    • Søndag 4 Mai
      2
    • Søndag 11 mai
      3


Recommended Posts

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Topp 7 turen av DOT er 25. mai ja Arrangementet kommer ut pÃ¥ sidene snart. Det er en super tur!  Jeg skal høyst sannsynlig jobbe under arrangementet (i Ã¥r igjen). Skal kjøre unger i vogn i Dramm

Vil definitivt bli med pÃ¥ denne  Hva med Ã¥ prøve litt ut i april, sÃ¥ det tørker opp litt? Jeg har oversikt over søndagene mine litt senere ikveld 

Pr nå er de fleste gira på neste søndag så pr nå er det dagen det blir tur

Er usikker på lengde, men tror 5-6 timerer reelt. Blir tilat mangår tidlig 9 tiden tenker jeg!

Er meldt opphold og 10 grader på søndagen, er nok noe snø oppe i skogen, men oppi her er det evt søle eller hard snø!

@Monika123 har kanskje vært oppi der i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på lengde, men tror 5-6 timerer reelt. Blir tilat mangår tidlig 9 tiden tenker jeg!

Er meldt opphold og 10 grader på søndagen, er nok noe snø oppe i skogen, men oppi her er det evt søle eller hard snø!

@Monika123 har kanskje vært oppi der i det siste?

Lenge siden jeg har vært der oppe nå og det har regnet en del i helgen så det er sikkert sølete,men vet det ligger snø i høyden,men den er hard(var ihvertfall for et par dager siden)..Jeg kan tenke meg og være med,men nå er det jo båndtvang så da får jeg se hvem jeg evt tar med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst! Men har hunder som er potte grinete på de fleste hunder :(

Det går greit etter en stund, men det blir litt gneldring i begynnelsen

Er det eldstemann er her og, men heldigvis er terrenget knotete i starten og da må han konsentrere seg om å gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kanskje prøve å hive meg med, men førstekommende søndag, palmesøndag, kan jeg ikke. I påsken kan jeg (kan flere dager i påsken, vet ikke om det er aktuelt å gå en annen dag), også søndag 1. påskedag. 27. april kan jeg ikke.

Har også hund som kan være grinete, men det pleier å gå seg til etter hvert. Drar jeg alene, tar jeg nok kun en av hundene med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt endring i planer her, jeg drar på kurs til helgen (og de to neste etter der igjen) pluss treninger osv. så da blir neste mulighet 11.mai.

Da kan jeg evt. også. :) Så da går det jo ann å gå da også. Da har jeg hund og greier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar evt med meg begge. Gidder ikke å måtte gå tur med den andre etterpå igjen :P de får bare gneldre litt i begynnelsen.

Passer når som helst for meg.

Høres ut som en slitsom tur :P hcor langt snakker vi her?

3 mil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki...kan jeg sitte i bæresele på ryggen din??

Er innmarrri liten (179 cm høy) så det burde gå lekene lett. :D

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Jeg er høyere, så går nok fint! :D Kan sette en sal på den ene nytten min og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...