Gå til innhold
Hundesonen.no

Svelget pinne


Alvira
 Share

Recommended Posts

Nå har det seg sånn at Arthurpartur har hatt det veeeldig gøy mens jeg var på jobb i dag og "drept" skittentøyskurven. Det er en sånn laget av flettet tre eller hva nå det heter :)

Når jeg kom hjem så merket jeg at han gikk rundt og smattet og tygget, så jeg tenkte at tullingen hadde satt en pinnebit fast i ganen. Så jeg åpner munnen og der ligger det en pinnebit, ca 1-2 cm lang, og SELVFØLGELIG svelger han den da. Mamma kunne jo IKKE få den :sleep:

Så spørsmålet er, bør jeg bekymre meg, eller er den såpass liten at den mest sannsynlig kommer ut uten problemer (han er en Bullmastiff, så ganske stor gutt) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville personlig gått ut fra at en hund av den størrelsen fint klarer å få en så liten pinnebit til å passere den naturlige veien, uten nevneverdige problemer. Følg med på det han "leverer" fra seg på bakken de neste par-tre dagene, så ser du om den kommer ut igjen. Sjekk alt, rot i det med en pinne om nødvendig, så du blir sikker på at pinnebiten er kommet ut.

Gjør den ikke det i løpet av uka, ville jeg forhørt meg med en veterinær på telefon, kanskje sånn rundt onsdag/torsdag (det er mandag i dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville personlig gått ut fra at en hund av den størrelsen fint klarer å få en så liten pinnebit til å passere den naturlige veien, uten nevneverdige problemer. Følg med på det han "leverer" fra seg på bakken de neste par-tre dagene, så ser du om den kommer ut igjen. Sjekk alt, rot i det med en pinne om nødvendig, så du blir sikker på at pinnebiten er kommet ut.

Gjør den ikke det i løpet av uka, ville jeg forhørt meg med en veterinær på telefon, kanskje sånn rundt onsdag/torsdag (det er mandag i dag).

Hehe, ja mandag i dag gitt! :P Takk for svar, det var sånn jeg tenkte selv også - men alltid greit å forhøre seg med sonen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...