Gå til innhold
Hundesonen.no

Blandingshunden Pelle


Hundelykke
 Share

Recommended Posts

Da hadde jeg endelig fått hund i hus igjen :D

Pelle er en 4 måneder gammel blandingshund. Han er blanding mellom flat coat og labrador.
Til nå er han bare helt herlig, og det virker som om han virkelig koser seg her. Da jeg var å hilste på han i går merket jeg med en gang at vi hadde en bra kjemi, så da ble han med meg hjem da :wub:

1614161_10151886949377611_227363817_o.jp

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Pelle vært her i to uker! Han har blitt litt mer husvarm. Han elsker sko, og jo dyrere de er jo bedre er de å tygge på :P Men ellers er han en morsom kar, og skikkelig lærevillig! Til nå har vi bare trent på småting som sitt og ligg. Og innkalling! Innkalling er han kjempeflink på, og kommer i full fart :D Han er også kjempe snill med alt han har møtt av dyr og mennesker og det er så herlig!

IMG_1079_zpse0360eff.jpgIMG_1111_zps2cefd8dd.jpgIMG_1091_zpsd0192038.jpg

Tror jeg har blitt litt lurt med hva han er blanding av, for jeg tror nemlig det er litt kanin inni der..

IMG_1106_zps34f8f17f.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Lenge siden denne tråden er blitt oppdatert, ja! 

Pelle har nå blitt snart 4 år, og oppfører seg fortsatt som en valp til tider ?

Han er blitt en kjempe fin hund, som tar det meste veldig lett. 

Også er han selvfølgelig verdens beste turkamerat ?

 

DSC_1756.JPG

DSC_1739.JPG

DSC_1703.JPG

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Orca skrev:

Så fin han var! Kjekt med litt blandinger her inne og :) Har selv en cockermix-dame på 13,5. :)

Det syns jeg også ? 

Så hyggelig, håper Pelle også blir så gammel :wub:

Har vært heldig med hunden min syns jeg. Tror han er blanding av border collie og setter, og ikke det jeg ble fortalt. Men heldigvis har han fått det beste av rasene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Pelle skrev:

Det syns jeg også ? 

Så hyggelig, håper Pelle også blir så gammel :wub:

Har vært heldig med hunden min syns jeg. Tror han er blanding av border collie og setter, og ikke det jeg ble fortalt. Men heldigvis har han fått det beste av rasene! 

Slike blandinger blir som oftest bra er mitt inntrykk :P Dix er halvt cocker og vi har mistenkt border collie men aldri vært sikker. Men hun ble hvertfall verdens fineste :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Orca skrev:

Slike blandinger blir som oftest bra er mitt inntrykk :P Dix er halvt cocker og vi har mistenkt border collie men aldri vært sikker. Men hun ble hvertfall verdens fineste :D

Det er jo ikke farlig at man ikke vet helt når de blir så bra  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...