Gå til innhold
Hundesonen.no

Hapoo


Iggy
 Share

Recommended Posts

Noen med erfaringer herfra?

Bestilte varer for en drøy uke siden, ikke hørt noenting og får ikke kontakt på mail eller telefon. Utålmodig, og leste på FB siden deres at det er flere som ikke får kontakt. Er en usikker netthandler i utgangspunktet, begynner å bli litt stressa nå.... :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, godt å høre! Håper å få svar snart, eller så kan jeg kanskje suse innom i morgen. Mon tro om man kan plukke opp bestilingen sin i butikken, uten å ha avtalt det på forhånd? Prøvd å maile om det, får ikke svar. Har jo betalt og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, godt å høre! Håper å få svar snart, eller så kan jeg kanskje suse innom i morgen. Mon tro om man kan plukke opp bestilingen sin i butikken, uten å ha avtalt det på forhånd? Prøvd å maile om det, får ikke svar. Har jo betalt og greier.

Vet ikke helt hvordan det fungerer når man bestiller fra dem, men handlet der fast tidligere da jeg bodde rett ved da, og de har mye mindre utvalg i butikken av varer enn i nettbutikken.

Prøv å ringe eller å kontakte dem på deres FB-side om du har det, der fikk jeg hvertfall svar fort tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått forbi der noen ganger i det siste og det har vært mørkt i vinduene dems hver gang, sen formiddag og tidlig ettermiddag, har lurt litt på om de ikke driver lenger, men det vet jeg ikke altså ;)

Jeg har vært og handlet der noen ganger, men har sluttet, de som jobber der er ikke så hyggelige og det er nesten ikke pris på noen ting i butikken, og når du spør om prisen, så svarer de surt tilbake :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

Fikk endelig svar på mail, og fine vesten min ligger til pakking og da blir den vel sendt i løpet av det første, vil jeg tro.

Gleder meg til å flashe ny Hurttavest på trening :banana:

Det var bra, ellers så kunne jeg gått ned og spurt for deg, men som sagt så har det vært endel mørkt der i det siste ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått forbi der noen ganger i det siste og det har vært mørkt i vinduene dems hver gang, sen formiddag og tidlig ettermiddag, har lurt litt på om de ikke driver lenger, men det vet jeg ikke altså ;)

Jeg har vært og handlet der noen ganger, men har sluttet, de som jobber der er ikke så hyggelige og det er nesten ikke pris på noen ting i butikken, og når du spør om prisen, så svarer de surt tilbake :(

Akkurat samme erfaringen har jeg også derfra de gangene jeg har vært der...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra, ellers så kunne jeg gått ned og spurt for deg, men som sagt så har det vært endel mørkt der i det siste ;)

Hvilken snill tanke, tusen takk :flowers:

Jeg håper virkelig vesten kommer snart, og så skal jeg heller handle fra steder jeg har svært gode opplevelser med fra tidligere heretter. Og som sender varene fort. Blitt rene føljetongen dette...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme erfaringen har jeg også derfra de gangene jeg har vært der...

What? Husker at jeg alltid likte så godt å komme dit, tok alltid med meg hunden om så, og begge de jeg har sett jobbe der var alltid kjempeinteressert i han og ville kose, spurte spørsmål om hunden og kjente han igjen, og alltid var veldig behjelpelige.

En gang manglet jeg penger til en ting så sa jeg ikke kunne kjøpe det der og da (impuls, skulle bare ha en annen ting jeg betalte for) og da fikk jeg den med på kjøpet mye billigere til og med, og hun sa jeg ikke trengte å betalte tilbake neste gang jeg var innom heller.

Så har kun god erfaring med butikken ang service hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt av mange at de har fått dårlig behandling på Hapoo, og heller drar enten til Buddy på cc vest eller dyrebutikken på Bekkestua ;) Kanskje en av grunnene til at butikken ikke går så bra lenger?

Ja, ikke vet jeg, kan jo bare snakke for meg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Husker at jeg alltid likte så godt å komme dit, tok alltid med meg hunden om så, og begge de jeg har sett jobbe der var alltid kjempeinteressert i han og ville kose, spurte spørsmål om hunden og kjente han igjen, og alltid var veldig behjelpelige.

En gang manglet jeg penger til en ting så sa jeg ikke kunne kjøpe det der og da (impuls, skulle bare ha en annen ting jeg betalte for) og da fikk jeg den med på kjøpet mye billigere til og med, og hun sa jeg ikke trengte å betalte tilbake neste gang jeg var innom heller.

Så har kun god erfaring med butikken ang service hvertfall.

Jeg har vært der to ganger, en gang for å kjøpe fôr, og en gang for å kjøpe en utrolig fin, og dyr, hundeseng. Da jeg skulle ha fôr var det virkelig et stort problem for dem i butikken å ta ned fôrsekken, som lå på en hylle høyt oppe, for meg. Og da jeg reagerte på at den var mye dyrere enn på nett, ble fyren skikkelig muggen og mumler noe jeg ikke forsto før han slo inn summen på kassa. Den andre gangen ba jeg om å få se senga før jeg bestemte meg, dama ble sur og sa noe om at hun syntes det var litt styrete å ta den frem om jeg ikke ville ha den alikevel. Da fikk hun bare beskjed av meg om å la være, og så dro jeg og kjøpte den sengen et annet sted. Ikke noe særlig til kundeservice, iallefall ikke når jeg har vært der...

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk feks beskjed om at det ikke finnes v&h som inneholder ris og lam...så rart jeg allerede har noen i fryseren da, sa jeg, hvorfor skal du ha det da, når du har det i fryseren? kom det fra hun.

Var da jeg bestemte meg for å slutte å handle der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet hos dem etpar ganger. Alle gangene har de drøyd med levering, selv om jeg fikk beskjed om at varen var sendt… Har også opplevd å få pakke med et annet sporingsnr enn hva jeg fikk først, som da var sendt ukesvis etter bestilling. Så ikke heeelt stabile på levering og kundeservice, men veldig bra varer, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Ser at dette er en gammel tråd.. Men googlet Hapoo, og dårlig levering , og da kom denne tråden opp. Bestilte hundesokker til Ayla ( australsk terrier ) 17.1. De så kjempefine ut til bruk nå på vinteren. Billige på strupeben også, så tok med seks av dem. Dyr porto syntes jeg, men sokkene var jo ikke dyre for fire stk, så pytt pytt tenkte jeg. 

Valgte ( heldigvis Klarna faktura ) da jeg skulle betale. Fikk bekreftelse på ordre , men ikke hørt et kvidder siden. Ikke mottat noen e-post med faktura heller. Varene står som ikke sendt når jeg sjekker på kontoen min. 

Skikkelig skuffa nå, hadde gleda meg til å få disse sokkene til Ayla. Hun hadde trengt dem nå.

Så at en av dere ventet i 2.5 uker i januar i fjor. Men samtidig var den fysiske butikken mørklagt. Finner ikke adressen til den når jeg googler. Ikke telefon heller. 

Skrevet minst ti ganger til Hapoo via skjemaet og på Mail. Ikke noe svar. 

Et det flere som har opplevd dette i det siste tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trasig:-( Men nå er det utrolige skjedd ; Lå svar fra dem da jeg logget meg på i ettermiddag;  Den fakturaen betaler ikke jeg før sokkene er i hus, ??

Hei ( mitt navn) 
 
 
Beklager så mye, har litt trøbbel med serveren vår. Strupe er vi utsolgt for, men potesokkene har vi. Oppdaterer din faktura og sender deg sokkene
 
 
Mvh
Hapoo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...