Gå til innhold
Hundesonen.no

Søker faste turvenner til fleeceballen og bråkebøtta :)


Snickers
 Share

Recommended Posts

Håper her er noen som har lyst på å møtes jevnlig for å gå tur og sosialisere hunden(e) sin(e) :)

Hundene mine er valpen Gába på 14 uker og sheltien Timmi på snart 4 år. Jeg ser det som en fordel til å kunne ha begge to med samtidig :P Siden ingen av de er så store så ønsker vi ikke store energiske hunder, hvis de er rolige og lite fysiske med de små så går det fint!

Dere må nesten bo innenfor sone 1 ellers blir kollektivbillettene dyre i lengden. :) Eller ha en bil og være villig til å kjøre med den, hehe!

2013-12-29145051_zps1cbcbd33.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytter til Oslo innen 1.april, og siden Yatzy må forlate sine bestevenner her oppe er jeg på leting etter nye til han i Oslo - så vi vil gjerne ha noen turvenner :)

Han er en Sheltiehann på 2år, veldig snill og omgjengelig med alle hunder- men er usikker på de litt større. Han har til nå kommet overens med alle hundene jeg har introdusert han for, selv hunder hvor eierene forteller at de aldri har gått overens med en annen hannbikkje før (både andre hanner og tisper). Nå er han jo hannhund så går best overens med andre hannhunder, men er ikke grisete med tisper og sier tispa i fra så skjønner han poenget.

Liten, energisk, kjempesnill og god bråkebøtte kort sagt ;)

post-11585-1391050026,0511_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytter til Oslo innen 1.april, og siden Yatzy må forlate sine bestevenner her oppe er jeg på leting etter nye til han i Oslo - så vi vil gjerne ha noen turvenner :)

Han er en Sheltiehann på 2år, veldig snill og omgjengelig med alle hunder- men er usikker på de litt større. Han har til nå kommet overens med alle hundene jeg har introdusert han for, selv hunder hvor eierene forteller at de aldri har gått overens med en annen hannbikkje før (både andre hanner og tisper). Nå er han jo hannhund så går best overens med andre hannhunder, men er ikke grisete med tisper og sier tispa i fra så skjønner han poenget.

Liten, energisk, kjempesnill og god bråkebøtte kort sagt ;)

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1391050021.266838.jpg

Vi vil gjerne treffe på dere! :) Det er bare å skrive en melding når dere er flyttet og klare for tur! Timmi har vært yppete med enkelte hanner før, dette har roet seg veldig nå, og han har mange hannhund-venner han liker godt! Så det prøver vi gjerne altså. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi vil gjerne treffe på dere! :) Det er bare å skrive en melding når dere er flyttet og klare for tur! Timmi har vært yppete med enkelte hanner før, dette har roet seg veldig nå, og han har mange hannhund-venner han liker godt! Så det prøver vi gjerne altså. :) 

Da hører du fra meg når vi har kommet til rette i Oslo :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...