Gå til innhold
Hundesonen.no

Auch Nuch Sandsprite Southern Sky HT - Lani


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 379
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da tenkte jeg det var på tide med en tråd da Jeg vil introdusere Lani! CH Sandsprite Southern Sky HT Lani er født 7.mars 2011 og er fra Australia. Hun er champion i Australia og har gått gje

En drøm har gått i oppfyllelse, jeg har fulgt lenge med på oppdrettet, har god kontakt med de og nå har de en tispe til meg. Og istad ble alt offisielt så da tenkte jeg hun kan få tråd Hun heter

Ny hundeseng Vasketeam Tørker etter bad Nettop hentet selfie Vi har gått tur og alt er vel. Alle går overens og hun er søt og herlig.

Posted Images

Pi var forøvrig et søtt navn, men med det opprdetternavnet hadde det kun vært et alternativ for meg. Dumle!! Fy, for et søtt navn. Bostavelig talt :P

Ooooh godt poeng. Dumle var fint det også :-D

Takk alle (mobil orker ikke quote)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er helt mongo søte! :wub: Gratulerer så masse! Likte begge foreldrene godt, men spesielt faren fordi han så så klok ut, og det har jeg aldri sett på en corgi før. :D Er disse HD-røntga?

far har HD:B, mor er ikke (men kan gjøres om jeg sier så), alle avkom som er røntget har HD:A. slekt over der igjen er A og B.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...