Gå til innhold
Hundesonen.no

Uoffisielt stevne Skiptvet


sham
 Share

Recommended Posts

Ledige plasser på vår uoffisielle stevne 26. Januar på Eng gård i Skiptvet (Østfold). Stevne er innendørs og det er god mulighet for å få litt konkuransetrening før sesongen starter for fullt til våren. Rune Bjerklund skal vurdere våre prestasjoner og er meget trivelig å gå for, og en fin dommer å debutere for :)

Link til arrangement:

https://www.facebook.com/events/180431102154920/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innendørs hvordan? Kunstgress, ridehall...?

Kan man melde seg på om man ikke er på fb?

Ja beklager, det glemte jeg å skrive! ridehall :) ja det kan du vettu! Bare send meg en PM med kontaktinformasjon (navn, navn på hund og hvilken klasse) så skal jeg videreformidle til hun som tar i mot påmeldinger :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ridehall utgår. :P

Vi sliter litt med øvelsene for tiden også, så egentlig ikke helt i tide for oss. Men kunne vurdert det som trening om det hadde vært kunstgress e.l.

Åja! Så synd!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅ frista, men har jo ingen mulighet til å komme meg dit. Aiko sier hun føler seg klar, nemlig...

Da må du si ifra fort isåfall, troooor det begynner å bli ganske så fullt! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint, da er det ikke noe å tenke på mer. Dessuten har jeg vel mer eller mindre bestemt mest for at uoffisielle stevner med offisielle regler (dvs ingen belønning mellom øvelser) er bortkasta, da kan jeg jo likegodt melde på offisielt. :)

Lykke til med arrangementet!

Ja skjønner den :) Er fortsatt trening da og man kan kanskje gjøre ting man ikke kan gjøre på offisielt. Feks min ene hund som vet når det er konk og ikke, at jeg kan på uoffisielle si ifra til han at "nei, du må jobbe nå også". Mere akseptabelt eller hva jeg skal si :)

Edit: ikke fysisk straff altså!:)

Edit igjen: tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...