Gå til innhold
Hundesonen.no

Vorte lignende utvekst...


Maya Naya
 Share

Recommended Posts

går merket jeg at den var blitt større, ikke mye, men absolutt større.. og den hadde noe som jeg trodde var ei flis eller en bårr fra et insekt i tuppen. Når jeg dro i denne ramlet mesteparten av og hun begynte å blø piiiiittelitt (vistes nesten ikke)

Jeg kan klemme alt jeg vil og hun ser ikke til å bry seg i det hele tatt, og det kommer ikke noe annet enn pittelitt blod ut (etter en stund, så det er nok bare pga klemmingen)

Klumpen er i samme farge som resten av huden hennes, men rød i tuppen etter klemminga mi smile.gif Den føles helt løs ut, som om den bare sitter i huden, og den er ganske hard men ikke HARD-hard liksom. Føles som ei vorte igrunn! - DETTE ER EN BESKRIVELSE SOM JEG FANT I EN ANNEN TRÅD, SOM MINNER VELDIG OM DET JEG FANT PÅ HALEN TIL MIN HUND.

Ser ut som en negl vorte, som er "hard" ytterst og myk innerst- sitter ganske løst...

Noen som vet hva dette er?

post-12795-0-35337700-1386099768_thumb.j

post-12795-0-25865000-1386099772_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Vedkommede har bare én post og har ikke vært på forumet på fire år. Men det ser veldig ut som en vorte. Hvis den bekymrer deg så kan du ta en tur innom veterinæren. Hvis ikke se det an. Hvis klumpen endrer størrelse eller form på kort tid så bør det uansett sjekkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...