Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg forer på V&H men noen ganger trenger j tørrfor


Guest lijenta
 Share

Recommended Posts

Guest lijenta

Men hvilket tørrfor? Det er en ni mnder vorsteh som får litt over 3% av vekta si på rolige dager + endel godbiter. Når vi trenger tørrforet så er han i hæyere aktivitet enn det daglige

Har spørt i dyrebutikken her og fikk til svar at jo han trenger da Roial Canin maxi junjor, men kan ikke skjønne det for det vil gå drastisk ned på fett og proteiner som gjerne trengs når han er i høy aktivitet. Kan noen hjelpe så jeg komemr på rett veg med dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlem av jff???. Jeg bruker i perioder å gå over på høyenergi foret til Sportsmanns Pride til mine spes under jakta og sånt. Veit at de også selger ekstrem,altså enda mer fett og proteiner enn i høyenergi. Men veit ikke om Bø Jff er forhandler,så da blir antakelig Notodden nærmest. Kjøpte på Notodden før,han jeg fikk av var veldig ålreit og møtte meg ofte på Reshjemheia. Men så fikk Kviteseid så da blei det kortere den veien. Er i alle fall veldig fornøyd med foret og de holder go vekt jnder jakta.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Medlem av jff???. Jeg bruker i perioder å gå over på høyenergi foret til Sportsmanns Pride til mine spes under jakta og sånt. Veit at de også selger ekstrem,altså enda mer fett og proteiner enn i høyenergi. Men veit ikke om Bø Jff er forhandler,så da blir antakelig Notodden nærmest. Kjøpte på Notodden før,han jeg fikk av var veldig ålreit og møtte meg ofte på Reshjemheia. Men så fikk Kviteseid så da blei det kortere den veien. Er i alle fall veldig fornøyd med foret og de holder go vekt jnder jakta. :)

Hadde helt glemt d. Bø jff sover så der er det ikke noe. Men blir det planlagt så kan jeg da høre med Kvitseid som har noen som kjører nedover og dem slenger med sekker nedover. Var i hvertfall san før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ingen umulighet. Når jeg henter så sender jeg bare mld og de legger ut en haug med sekker til meg. Noen av de skal sikkert forbi Bø av og til,kan jo hende en av de pendler. Har nr til han som har ansvaret for det hvis du vil at jeg skal sende deg det på pm.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Ja, ingen umulighet. Når jeg henter så sender jeg bare mld og de legger ut en haug med sekker til meg. Noen av de skal sikkert forbi Bø av og til,kan jo hende en av de pendler. Har nr til han som har ansvaret for det hvis du vil at jeg skal sende deg det på pm. :)

Du kan godt sende PM Vet det var en som jobbet nedenfor san en gang i mellom tidligere lurer på om han var fl\rilansjournalist i Varden elelr lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...