Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor bor sonisene?


Rocket
 Share

Hvor bor sonisene?  

159 stemmer

  1. 1.

    • Østfold
      6
    • Akershus
      22
    • Oslo
      15
    • Hedmark
      5
    • Oppland
      8
    • Buskerud
      10
    • Vestfold
      9
    • Telemark
      4
    • Aust-Agder
      1
    • Vest-Agder
      5
    • Rogaland
      11
    • Hordaland
      19
    • Sogn og Fjordane
      2
    • Møre og Romsdal
      4
    • Sør-Trøndelag
      19
    • Nord-Trøndelag
      3
    • Nordland
      5
    • Troms
      6
    • Finnmark
      3
    • Utlandet
      2
  2. 2.

    • Oslo
      39
    • Trondheim
      23
    • Bergen
      19
    • Kristiansand
      5
    • Stavanger
      8
    • Tromsø
      6
    • Bodø
      3
    • Bor ikke nærme en storby
      31
    • Annet
      14
    • Drammen
      5
    • Tønsberg
      6


Recommended Posts

Vet ikke om det har vært en slik tråd før, men uansett alltid greit med en oppdatert avstemning? :)



(Viste ikke helt hvordan jeg skulle definere storby, så brukte de byene som dukker opp på finn.no før fylkene. Si ifra om noen syns jeg burde legge til noe!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Og en time hver vei er et godt stykke utenfor min komfortsone når det gjelder polavstand! (vinmonopol that is, trenger ikke bo i gå-avstand til nordpolen).

Jeg bor i Ås i Akershus. Toget bruker en halvtime inn til Oslo sentrum. I mitt hode er "nær en storby" noe som tilsvarer en avstand/reisetid man kan pendle hver dag. Fire timer hver vei er ikk

Jeg bor i Finnmark, nærmere bestemt Rypefjord rett utenfor Hammerfest som ikke er storby i det hele tatt, er 8 timer i bil til Tromsø, så klikka ikke i nærheten av en storby jeg Og jeg er så bereis

Jeg får ikke svart på det andre spørsmålet heller, så da vil ikke avstemningen ha svaret på det første.

Men hva mener du med nær storby? Oslo er 2,5 time unna, er det nært?

Er forresten et medlemskart, men ikke så mange som har lagt inn kanskje :)http://hundesonen.no/forum/membermap/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P jeg bor ikke så nær noen av de byene som er ramset opp. er vell fort 5 timer til trondheim så føler ikke det er nært?? men men. må svare på begge spørsmålene for å få svart...

så jeg bor i møre og romsdal og klikkapå trondheim som nærmeste storby ;-) Men så vet dere at jeg bor et godt stykke unna trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte også litt på dette med nærhet til storby - jeg bor 4 timer kjøring pluss ferge unna Bodø og jeg synes ikke det er så langt men har inntrykket av andre folk synes dette er langt (Husker fortsatt besøket fra Oslo som syntes det var horribelt at vi måtte kjøre en time hver vei for å komme oss på polet) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utlandet :P

Alternativ lakt til ;)

Jeg bor hverken i eller nær en storby, så da får jeg ikke avgitt svar sideen man må svare på begge. Kanskje lage et alternativ om at man ikke bor i eller nør en storby? :)

Da har jeg lagt til "Bor ikke nærme en storby" og "annet" som svaralternativ der.

Hva som er nærme er egentlig opp til hver enkelt å bedømme. Jeg føler jeg bor nærme stavanger, bor ca 25 - 30 minutt i bil ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Ås i Akershus. Toget bruker en halvtime inn til Oslo sentrum.

I mitt hode er "nær en storby" noe som tilsvarer en avstand/reisetid man kan pendle hver dag. Fire timer hver vei er ikke i "nærheten". :P

Syns 2 timer hver vei med buss/tog/whatever er nok til at det ikke er "i nærheten", jeg. :aww: Selv om man overlever å pendle det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vindafjord, helt nord i Rogaland :) Er fra Re i Vestfold, sånn egentlig. 20 min unna "storbyen" Tønsberg.

Hvor i Vindafjord bor du? :)

Jeg bor i Rogaland, nærmere bestemt Haugesund. Svarte at jeg ikke bodde nær storby da det er 2 timer til Stavanger og tre timer til Bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte også litt på dette med nærhet til storby - jeg bor 4 timer kjøring pluss ferge unna Bodø og jeg synes ikke det er så langt men har inntrykket av andre folk synes dette er langt (Husker fortsatt besøket fra Oslo som syntes det var horribelt at vi måtte kjøre en time hver vei for å komme oss på polet) :P

Haha, folk nordpå med lange avstander har utvilsomt et litt annet forhold til avstander enn bortskjemte folk på Østlandet! :D 4 timers kjøring til nærmeste by er langt, altså!

Jeg har akkurat flytta til Asker i Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...