Gå til innhold
Hundesonen.no

Cushings syndrom på ung hund


Sanne
 Share

Recommended Posts

Ja dette var en positiv ting vi virkelig trengte i livet vårt <3 Det holdt på å rakne fullstendig for oss rett og slett!

Dog er han litt pjusk og rar med ujevne mellomrom... Men jeg håper det bare er vi som overanalyserer! Hadde kanskje ikke vært så rart om vi gjorde det, samtidig som jeg sjelden tar feil når jeg føler det er noe med dyrene. Så vi får se! Men mesteparten av tiden er han høyt og lavt og like klin gærn som alltid! :D


___

Og ellers hater jeg tilværelsen uten Shensi mer og mer... Det føles så vanvittig feil uten henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 375
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Rart! Samtidig som formen til Shensi gikk tilbake til normalt (ja, hun er hundre prosent seg selv igjen nå ), så har de barberte områdene begynt å få pels igjen (vært pelsløs der siden januar) og jur

Det går veldig bra med Shensi Hun er så leken, ivrig og skikkelig energibombe! Hun og Banzai leker masse, hun inviterer oss til lek, suser rundt på tur uten å bli utilpass og sinna når vi kommer inn

Da er hun kastrert og hjemme igjen! Operasjonen gikk veldig fint, men de hadde funnet forandringer på egglederne.. Så det sendes inn og det får vi svar på om en uke eller to... Håper det er noe helt u

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...