Gå til innhold
Hundesonen.no

Vest med store lommer til leker, godbit, poser etc.


Recommended Posts

Jeg ønsker meg en vest, gjerne med refleks, som jeg kan slenge utenpå jakka. Ønsker meg store lommer med plass til godbiter, leker, hundeposer og annet man trenger på trening og tur.

Ser det finnes endel forskjellig på markedet, men hva er bra? Det blir nok netthandel på meg, og da er det så vanskelig å se kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig glad i min Hurrta motivation treningsvest, så den kan eg på det varmaste anbefale :) Men er desverre ikkje så mykje refleks på den då :/

Lifeguard serien er vel ganske lik?

Jeg er også veldig fornøyd med Motivation og man kan jo alternativt klistre på masse refleks.

Vurderer

Selv å kjøpe en Lifeguard i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med min Hurtta-vest. De kan du finne til en hyggelig pris (i forhold til i dyrebutikk) på divinedog.se feks :) Vil råde deg til å prøve vesten om du skal kjøpe billig-versjonene. Av de jeg har sett og prøvd av de billigere typene så er gjerne lommene "formsydd" på samme måte som resten av vestene. På min er lommene sydd litt "ut" om du skjønner, så det er bedre plass til å ha leker og sånn i vesten :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Vil gjerne ha lommer som rommer masse, f.eks. ball. Det er det knotete å få plass til i jakkelomma. ;)

Hvilken størrelse er du på jakt etter? Jeg har en Arrak vest strl L og en Helsitar Vest i M til salgs! Helsitar vesten er aldri brukt, bare prøvd:-) og Arrak vesten er brukt litt, men så god som ny:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...