Gå til innhold
Hundesonen.no

Ilvira presenterer seg :)


Alvira
 Share

Recommended Posts

Hei sonefolk!

Nå har jeg vært her inne en stund og fant ikke dette underforumet før nå, kan jo være greit å presentere seg :)

Jeg heter Marie, 26 år og er født, oppvokst og bor i Bergen (her skal jeg alltid bli). Jeg går på psykologstudiet ved UiB og nærmer meg ferdig. Som person er jeg ufattelig vimsete og distrè, er den typen som putter såpe på tannkosten og finner mobilen i kjøleskapet...:P Jeg drikker umennesklige mengder kaffe og har som ingvildoline et alvorlig tilfelle av støv på hjernen ;)

Håpløst dyremenneske har jeg alltid vært, det ligger til familien. Hund har jeg alltid drevet med, selv om vi ikke hadde hjemme. Meg og besteveninnen min gikk på tur med alle hunder i en mils omkrets når vi var små :P De siste årene har jeg intenst ønsket meg hund og vært aktiv både på utstilling og trening - uten egen hund :P Det har ikke passet i et tidligere travelt studentliv og dermed var det bestemt at det skulle bli valp høsten 2014. Rase var bestemt for leenge siden, Bullmastiff, da jeg alltid har hatt en forkjærlighet for molossere.

MEN skjebnen ville det anderledes og på utstilling i Bergen for noen få uker siden traff jeg oppdretteren til den lille bollen som ligger i sofaen min (hans) og snorker nå :) Jeg skulle dra å se på ham senere den dagen, og var ikke sikker på om jeg skulle kjøpe eller ikke. Bestemte meg for å være streng med meg selv og hvis han ikke hadde det gemyttet jeg var ute etter skulle jeg ikke kjøpe. Men han var PERFEKT <3

Arthur heter han og er en rød bulle på 11 uker, min beste venn og min baby. (Dermed har mamma fått seg et barnebarn og hun skjemmer ham bort etter noter). Han er en skikkelig fint type, tar livet med ro og er glad hele tiden. Tanken er at han skal bli terapihund, hvis han egner seg, og foreløpig ser det veldig bra ut.

Sonen er et herlig sted, dere har ufattelig mye kunnskap som er til stor hjelp når man aldri har hatt EGEN valp før og må ta alle avgjørelser selv :)

1383686_10153336450260121_513301773_n_zp

Meg og Arthur den dagen jeg var å så på ham og bestemte meg for å kjøpe, hvem kan si nei til det trynet der?

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...