Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogs4All 2013


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Dogs4All/NKK Lillestrøm, 16.-17. november. Norsk vinner + NM i agility, NM i kreativ lydighet, NM i juniorhandling og nordisk mesterskap i lydighet.

Dommerlister: http://web2.nkk.no/wp-content/uploads/2012/02/Dommerlisteannonse-Lillestrom13.pdf

Ordinær frist: 14. oktober

Utsatt frist: 28. oktober

Siden det bare er to uker til ordinær frist går ut, er det da greit å starte opp et emne om D4A syns jeg! Hvem skal? :D

Jeg skal melde på Geo i unghundklasse. Vi har en Zeev Trainin fra Israel som dommer. Aner ikke hvem det er, men det blir sikkert helt fint. :P Gleder meg, jeg! Nå har vi ikke stilt ut siden NKK Drammen, så det blir artig.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 411
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Trave venstresvinger rett ved siden av agilityringen, det kan bli intressant kjenner jeg!

Jeg flyr eller kjører bort med Mokkis for å heie på soniser og knipse bilder

Jeg kommer om søndagen og regner med at skulle se nogle korthårede collies, og gerne kose litt med dem

Jeg har meldt på Blaze, Talli, Arya, Shy og Lykke. Og later som jeg sparte 600 kr på å melde på hele hurven :lol:

(fra 3 hund er det 50%)

Lykke og Shy i junior.

Arya i unghund.

Talli i Champion.

Blaze veteran.

Har også meldt på til Oppdrettergruppe (og må finne ut hvem som evt blir igjen skulle vi vinne den, noe jeg tviler på med masse junior og unghunder. :P Og Talli til avlsgruppe.

Jeg er ekstremt spent på om pelsen til Talli holder for første gang i sitt liv til NV! Hun har forskyvet løpetiden og normalt har hun begynnt å røyte ned til oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også meldt på til Oppdrettergruppe (og må finne ut hvem som evt blir igjen skulle vi vinne den, noe jeg tviler på med masse junior og unghunder. :P Og Talli til avlsgruppe.

Jeg har ikke noe i mot å bli igjen til gruppa dersom det skulle bli aktuelt. (Er alltid igjen til gruppene på D4A uansett, så.) Selv om vi selvfølgelig må se hvordan det går først. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imouto er påmeldt i åpen klasse. Gleder meg til å se mange fine hunder. Iogm at det er tittelutstilling regner jeg med at det kommer en del fra resten av Europa også.

Har samme greia med knertis sin løpetid som Talli. Hun synka med Dany mens vi bodde sammen, og fikk dermed unaturlig ofte løpetid til henne å være, mens hun nå ikke har løpt siden tidlig i vår og uansett vil holde på pelsen (og fortsette å gro den!) fram til D4A. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok melde på Kiter i LP3 lørdag, så får vi se hvordan det går. Kanskje jeg like godt skal melde ham på utstilling også, så kan vi håpe på å få den nødvendige blåsløyfa (evt gul) :P Men er litt usikker på utstilling pga høy påmeldingsavgift, lite plass og hard konkurranse. Det er kanskje like greit å vente til en annen NKK utstilling med litt mindre press.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til denne :D

Jeg melder på Only i champion og mine to egenoppdrettede juniorer, Rosa og Dennis!

Jeg vil også bli å finne på terrierklubbens stand hvor jeg representerer wheatenklubben. Vi har også årsmøte, jubileumsfest og middag i klubben denne helga.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...