Gå til innhold
Hundesonen.no

Navnhjelp til en liten gyllen pels


Debbie
 Share

Recommended Posts

Nå har det blitt litt omrokeringer, og jeg skal visst ha frøken Rosa. Så nå forsvinner navnet Sjampanje. Men vil gjerne ha flere forslag.

De som er favoritt til nå er:

Prima

Sølja

Boble(er redd det blir bobla)

Cest la Vie

Her kommer bilder av den "nye" valpen:

563107_10201387476946590_1906783100_n.jp

6 uker

601997_10153275586685174_1021590833_n.jp

4 uker sovende

995165_10153275572230174_1159391503_n.jp

4 uker

Så fyr løs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boble forbinder jeg med ekle ting, særlig den der "boble kua" til melkesjokolade. Jeg må lukke øynene når den reklamen kommer, fordi det er så utrolig ekkelt å se den kua med masse bobler på seg - nesten som den skulle hatt byllepest :|:x:x:x Nå har jeg litt presset forhold til ting som sopp, bobling og liknende, da, men nå er jeg åpen og ærlig om forbindelser :lol:

Krom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prima er nydelig! Jeg syns godt at en tispe kan hete Prim også, men Prima er jo lettere å rope. Men ender du opp med Prima, kan du jo bruke Prim som et kallenavn. Ellers er Vega og Liga (som i en liga for seg selv) tispenavn jeg liker godt. (Jeg er visst svak for hundenavn med G i seg tror jeg. :P)

Enig med Ingvild! Jeg elsker navn man kan korte ned på som kallenavn :ahappy: Eks en på agilitytreningen som har en hund som heter Diezel og kaller den for Dis av og til. Funker kjempe fint på agilitybanen når du må rope noe fort og kort for at hunden skal reagere som et lyn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Som jeg har kost meg med å lese tråden om igjen. Og merkelig at det bare er litt over tre mnd siden.

Og hun fikk navnet Prima. Og jeg er i ettertid veldig glad hun ikke heter C'este la Vie- nydelig men tungt.

Så tusen takk alle sammen for navnhjelp ( og jeg sigler etter ny valp)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...