Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim Hundefestival 31/8-1/9 :)


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

God reisning i ørene? Det må vel være det? Men fy som jeg lo! Utrolig komisk. Fikk snakket altfor lite med pippin&symra Men veldig koselig å hilse på alikevel. Få et ansikt til nicket. Putl

Da er det ikke så rart om du kikka rart på meg da jeg spurte deg hvordan det hadde gått med deg i dag! Jeg skjønner hvem den andre "du" var når jeg tenker meg om, vet hvem hun er men har aldri snakket

Nå skjønte jeg nettopp at jenta med jacken er ToneS! Sorry at jeg ikke hilste ordentlig på deg! Men hei på deg iallfall, jeg skal være litt triveligere i morgen om vi ses. Her gikk det heller ikk

Posted Images

Lego slo til i går og hanket tak i sitt første cert! Jeg er superfornøyd, jeg har selv trimmet pelsen, og sannelig så handlet jeg han selv også! Så ingen proffis som kunne framheve hans fordeler, heller motsatt, men det holdt endelig!

Kritikken:

En snygg hund. Utmerket proposjoner. Meget vakker ramme. Meget vakkert hodeprofil. Elegant hals. Stram og bra overlinje. Velkroppet. Står bra på sine ben. Stilige bevegelser.

Det var tre gutter i unghundklassen, og han satte Lego foran broren som alltid har slått han. I bkh var det mange gutter som hadde fått ck, og jeg trodde vi var blandt dem som ble takket farvel til. Men da hentet han meg inn igjen gitt. Tam-tam og vi ble satt først i linja. Og der sto vi, foran storebror Winton som er champis og ble bir på Bjerke sist helg, en junior og Dexter( kullbror ) Så slekta var godt representert! Certet og 1bhk var vår! I bir og bim ble han slått av sitt eldre onkelbarn Izzie.post-1413-0-27844600-1378107912_thumb.jppost-1413-0-10742300-1378107929_thumb.jp

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...