Gå til innhold
Hundesonen.no

Kurs i konkurranse-lp med Heidi Billkvam - på Årnes


Wentakeri
 Share

Recommended Posts

Invitasjon til helgekurs i

Konkurranse-lydighet!

Fra 18. til 20. Oktober på Årnes.

Instruktør: Heidi Billkvam

Litt om Heidi: Heidi Billkvam og Int nord Lch Libbys take a chance on me "Shanty": Norgesmester 98 - Europamester 96 – sølv VM 96 - Nordisk mester 95 - 3xGeravinner (95-97-98). Heidi driver i dag oppdrett av border collie (www.kronbacken.se). Hun er en anerkjent instruktør, som holder kurs både i Norden, og nedover i Europa.

Pris: Kr 1650,- pr ekvipasje (v/8 deltakere) betales inn på Heidi`s konto: 1600.52.79910 innen påmeldingsfristen 3. september. Innbetalingen merkes med ditt navn. NB! Kurset vil foregå innendørs (i hall).

For mer info/påmelding: ta kontakt med Wenche, telefon 92 63 90 53 eller mail wentakeri@hotmail.com innen 3. september.NB! Påmelding er økonomisk bindende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fun fact" - hennes første hund Libby var i tillegg dansk LP champion, norsk og svensk utstillingschampion samt Norsk Vinner 1992. Dvs både brains and beauty.

Også var hun en bearded collie!

Heidi er en utrolig koselig, sprudlende og herlig dame. Hun motiverte og hjalp to andre beardisfolk til å satse seriøs på lydighet med sine beardiser - alle tre var faktisk også med på landslaget i LP en periode!

De to andre var Nord LCh Nord UCh JuniorVerdensVinner Potterdale Duty Free (fra en engelsk show-kennel) og Nord LCh N UCh Taildown's Touchdown (fra mitt oppdrett).

Vi venter fremdeles på flere som gidder å satse på denne rasen så aktivt som disse tre. De "beviser" jo at det går an å få både i pose og sekk - supre lydighetshunder som også er flotte raserepresentanter eksteriørt.

Susanne

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan hun å instruere/lære bort? Navnet er kjent nok, og flink er hun utvilsomt, men jeg finner ingenting om instruktørkompetanse på sidene hennes.

Jeg kjenner veldig mange flinke hundetrenere som aldri burde trent eiere, for å si det slik. Men er veldig klar for litt ny inspirasjon på lp-fronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan hun å instruere/lære bort? Navnet er kjent nok, og flink er hun utvilsomt, men jeg finner ingenting om instruktørkompetanse på sidene hennes.

Jeg kjenner veldig mange flinke hundetrenere som aldri burde trent eiere, for å si det slik. Men er veldig klar for litt ny inspirasjon på lp-fronten.

Aner ingenting om kompetansen hennes, men jeg hører i alle fall enormt med skryt fra folk som har vært på kurs med henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan hun å instruere/lære bort? Navnet er kjent nok, og flink er hun utvilsomt, men jeg finner ingenting om instruktørkompetanse på sidene hennes.

Jeg kjenner veldig mange flinke hundetrenere som aldri burde trent eiere, for å si det slik. Men er veldig klar for litt ny inspirasjon på lp-fronten.

Hun er en av veldig få instruktører jeg elsker å gå for. En lærer masse og hun er en flink "pedagog" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan hun å instruere/lære bort? Navnet er kjent nok, og flink er hun utvilsomt, men jeg finner ingenting om instruktørkompetanse på sidene hennes.

Jeg kjenner veldig mange flinke hundetrenere som aldri burde trent eiere, for å si det slik. Men er veldig klar for litt ny inspirasjon på lp-fronten.

Kompetanse er jo ikke verdt den dritt om man ikke evner å bruke den.... Å lære fra seg kan man ikke lære, tror jeg, det er noe man har medfødt. Og Hilde har virkelig det som en gave. Hun er inspirerende og flink til å lære bort, har masse løsninger på ting man sliter med. Jeg kan absolutt anbefale det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompetanse er jo ikke verdt den dritt om man ikke evner å bruke den.... Å lære fra seg kan man ikke lære, tror jeg, det er noe man har medfødt. Og Hilde har virkelig det som en gave. Hun er inspirerende og flink til å lære bort, har masse løsninger på ting man sliter med. Jeg kan absolutt anbefale det.

Det er mange som har mye kompetanse som evner å bruke den selv, men ikke å overføre den til andre. ;) (jeg er en av dem)

Nå er jeg jo solgt, teller litt på om jeg skal satse på det eller ikke (skal være i ridehall, litt skeptisk til det, på en annen side er det jo litt utfordring som jeg kan få hjelp med da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som har mye kompetanse som evner å bruke den selv, men ikke å overføre den til andre. ;) (jeg er en av dem)

 

Nå er jeg jo solgt, teller litt på om jeg skal satse på det eller ikke (skal være i ridehall, litt skeptisk til det, på en annen side er det jo litt utfordring som jeg kan få hjelp med da).

Det er jo sonen mesterskapet så nei :aww:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...