Gå til innhold
Hundesonen.no

Sprekk i glass/sensor


plutte
 Share

Recommended Posts

No uttaler eg meg om ting eg egentlig ikkje kan, men eg har omsider fikla meg innover i kameraet mitt nok til å skjøne at den stripa som er på alle bilder ikkje er eit hundehår alikavel.

Det ser ut til å vere ein sprekk i glaset inni der, for det er eit glas som ligg foran sensoren, ja? Er eit olympus kamera, e520. Er det noko som kan skiftast i full fart med deler fra ebay, eller må det i tilfelle leverast inn ein stad for ekspertfiksing? Eller, og sei gjerne ja, bør eg ønske meg eit nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er sprekk i speilet forran sensoren så må du nok sende det inn til reparasjon ja :)

Tror ikke du klerer å fikse dette selv.

Nå vet ikke jeg hva kameraet ditt er verdt, men regn med at det kommer til å koste ett par tusen kroner. Tallet er tatt litt ut av det blå, men det er vertfall det jeg ser for meg det vil koste. Vertfall ikke noe mindre, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikkje verdt mange kronene egentlig, meiner det kosta kring 4500,- for fire (fem?) år sidan, i pakke med to linser. Det har og ein sær feil med lysmålaren, som eg har ignorert i lange tider, så da blir det nok kassert.

Då ønskjer eg meg eit nytt med god samvit! Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...