Gå til innhold
Hundesonen.no

Grilltreff/trening Sørkedalen ved retrieverklubben - Oslo - onsdag 31 juli 2013


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da synes jeg at vi kan grille en gang i august også! Kan aldri grille for mye uansett.

Jeg kommer!

Jeg håper det! Onsdag ettermiddag er vel dagen, men er stedet bestemt? Foreslår Sandvika

Onsdag 31.

Gjør vel ingenting om folk møtes fra 15 og utover? Mtp kø er det bedre å være der da også kommer nirm etterhvert om det er bare han som vil en time senere.

Jeg har ikke tenkt til å dra så fort :-P skal grille terese i kl2 jeg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh. Hadde jeg vært sikker på Ulf rundt andre hunder så hadde jeg kommet! Men kanskje han er bedre ved ett senere tidspunkt:))

Holder det ikke å holde litt avstand og sånt? Jeg kommer til å ha med to drittbikkjer selv, og dette er et stykke fra friområdet, så skal i prinsippet ikke være noe løse hunder der. Jeg kommer til å benytte anledningen til å få trent litt på akkurat det med Kovu. (Odin er for alle praktiske formål ganske fungerende i "sosialt lag" nå)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder det ikke å holde litt avstand og sånt? Jeg kommer til å ha med to drittbikkjer selv, og dette er et stykke fra friområdet, så skal i prinsippet ikke være noe løse hunder der. Jeg kommer til å benytte anledningen til å få trent litt på akkurat det med Kovu. (Odin er for alle praktiske formål ganske fungerende i "sosialt lag" nå)

Det hadde jo vært super trening, men får se ann været, er det stekende sol og uten muligheter for pauser i bilen så kan det fort bli fryktelig slitsomt tror jeg. :)

Men siden du også skal trene litt så hadde det kanskje gått ann!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært super trening, men får se ann været, er det stekende sol og uten muligheter for pauser i bilen så kan det fort bli fryktelig slitsomt tror jeg. :)

Men siden du også skal trene litt så hadde det kanskje gått ann! :)

Men bilen parkerer du rett ved siden av der vi er forøvrig :) jeg akter å ha mine i bilen som pauser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært super trening, men får se ann været, er det stekende sol og uten muligheter for pauser i bilen så kan det fort bli fryktelig slitsomt tror jeg. :)

Men siden du også skal trene litt så hadde det kanskje gått ann! :)

Men bilen parkerer du rett ved siden av der vi er forøvrig :) jeg akter å ha mine i bilen som pauser.

Jeg har også bilen med åpent bagasjerom. Som Anette sier, vi sitter som oftest under 10 meter fra bilene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke en bålplass i Maridalen eller lignende, som det er mulig å kjøre til (så bilene kan stå like ved)? Jeg er ikke kjent i området.

Jeg vet bare om stenbordet hvor du får parkert,også plass innover i skogen.

Evnt har man jo retrieverklubben i sørkedalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...