Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultattråd NKK Trondheim 6-7/7-13


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Guest Dratini

Gratulerer til alle som er fornøyde med hundenes resultater.

Zummetonen var drittlei av å vente, men fikk excellent og ble beste champion (uten ck) i stor konkurranse med seg selv i klassen :P

Ellers så traff jeg flere soniser (ingen nevnt ingen glemt ;) ). Koste meg som skriver for en streng men veldig konsekvent og utrolig flink dommer (ei heller redd for å bruke hele skalaen), skrev for samme dommer både lørdag og søndag.

Hermine ble nummer 2 i åpen klasse med CK og til slutt fjerde beste tispe - hun hadde litt for bredt ansatte ører for dommeren - men men...

Gratulerer til andre som har gjort det strålende :)

Hvem dømte?

nisha fik eksellent, men jeg glemte kritikken. er vel ikke mulig å få den ettersendt tro?

Alle kritikker i de ringene jeg skrev som ikke ble hentet, ble levert inn til NKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Grattis til alle sammen som er fornøyde

Er det noen som har katalog som kan sjekke hvilke to mudier som var påmledt?

Kormsovari-Hajto Uccu i åpen klasse tispe

N SE UCH Csibiti Derèce i championklasse tispe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I beardisringen var det en som fikk grønn! Det kan jeg ikke huske å ha sett før. Jeg har et sterkt inntrykk av at de fleste dommere virkelig har begynt å bruke mer farger nå.

På lapphundspesialen i helga var det visst svært fargerikt, ble litt furore og er litt sånn "den dommeren skal vi ihvertfall ikke bry oss om". Jeg syns det er bra at fargene blir brukt jeg, men tror jeg er en av få! Så lenge det blir brukt riktig selvsagt :) På NKK var det visst mer tilbake til normalen, hehe. Men enig, syns mange dommere differensierer mer og mer. Har enda ikke fått stilt for en skikkelig strenging, tror jeg :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøfrost Isende Rim fikk Exc.UK 1.UKK CK 2BTK R.CERT og R.CACIB

Snøfrost Svale Dis fikk Exc.JUK 1.JUKK CK

Fine valpene "mine" :D

BIR ble en niese av Freke, og BIM ble en fetter av Freke fra en annen kombinasjon enn niesa.

Så selv om jeg ikke var der så var "slekta" godt representert :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en flott helg. Lundehund spesialen med 67 hunder hvor 50 av de var tisper fikk Arla exc,ck og blei nr 5 i beste tispe klassen og på Nkk i går fikk hun exc,ck og 3 beste tispe av 30 tisper så er super fornøyd. Bella stilte for Marit Sunde som ga mer blått og gult en rødt.Ingen av hannene fikk ck så når hun ga Bella blå er det helt greit...

Gratulerer så mye alle sammen :D

Endret av Monica123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...