Gå til innhold
Hundesonen.no

Vålerutstillingen 2013


Benedicte
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg skal - har faktisk allerede reservert plass til camp.vognen min. Blir koselig, det! Meldt på junior og veteran beardistisper - resten av gjengen får være med på "ferie"..

Dessverre må jeg jobbe på fredagen, så vi tusler oss vel oppover sånn utpå fredag ettermiddag.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar oppover og stiller iallefall Nitro. Hans første sjanse etter fylte 2 på championatet. Så da må man jo liksom :P

Lurer litt på å stille Offe og Bali bar for gøy, men vet ikke helt. Kanskje Stella? Hun har jo blitt junior. ja, vi får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar oppover og stiller iallefall Nitro. Hans første sjanse etter fylte 2 på championatet. Så da må man jo liksom :P

Lurer litt på å stille Offe og Bali bar for gøy, men vet ikke helt. Kanskje Stella? Hun har jo blitt junior. ja, vi får se ;)

Hmm.

Kanskje jeg skal ta med meg Tasle å sette meg på toget, har dere evnt overnattingsplass? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ser på facebooksida til Åsnes at det er flere som sliter, ei svarte at det er to PMer, en for valp og en for voksen, og tydeligvis bare en som virker. Jeg finner bare en jeg! Dvs, har to mailer siden jeg er påmeldt både utstilling og LP, men linken er lik.. Og funker ikke. Rart. Har aldri hatt problemer med å åpne de fra mobil før, men må sjekke fra data etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på facebooksida til Åsnes at det er flere som sliter, ei svarte at det er to PMer, en for valp og en for voksen, og tydeligvis bare en som virker. Jeg finner bare en jeg! Dvs, har to mailer siden jeg er påmeldt både utstilling og LP, men linken er lik.. Og funker ikke. Rart. Har aldri hatt problemer med å åpne de fra mobil før, men må sjekke fra data etterpå

her hos meg ligger valp og voksen på samme pm, men skjønner fint lite hvorfor de ikke bare har satt de på samme liste, for er jo samme ring, samme dommer osv... :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her hos meg ligger valp og voksen på samme pm, men skjønner fint lite hvorfor de ikke bare har satt de på samme liste, for er jo samme ring, samme dommer osv... :icon_confused:

Hvilken link har du som du får sjekket på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...