Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til navn?


Anette
 Share

Recommended Posts

Jeg sitter og sliter litt med navn til en tispe!

Jeg ønsker noe ala Amiga, Amiga var kult, hadde flere betydninger( en pc og en venninne) og Amiga var bare kul og lett å si.

Noen ideer? Jeg har lite krav men jeg liker veldig lite :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atari. Fordi, vel, Atari og du er go'nerd. Og fordi "The word 'atari' is used in Japanese when a prediction comes true or when someone wins a lottery." Det matcher Amiga så innmari det. :)

Åh, jeg synes jeg alltid er helt spot on med navneforslagene mine (bortsett fra den gangen jeg foreslo Bajskorv til Soppen), men jeg må ha så dårlig smak fordi det aldri er noen som bruker dem! :lol:

Hva slags rase er det på bildet?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i navneforslag, men jeg liker å komme med navn som passer til den spesifikke bikkja/rasen. Jeg har jo japanske navn på mine som betyr mye for meg, og da jeg gikk i tanker om en rottweiler ville jeg at hun skulle hete Mädchen, og da jeg gikk i tanker om australsk cattledog skulle den hete Uluru, og da jeg jeg gikk med tanker om black tri aussie skulle han hete Luzifer, og da jeg nesten fikk en hvitøra og blåøyd aussie i fanget skulle han hete Tamlin.

Så Anette. Hit us. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

:aww:

En slik rase :aww:

Kan bli et annet kull også da.

attachicon.gifAray-.jpg

Det der er en Nypa. Eller kanskje en Svada. Desverre ser det ikke ut som en Kontra, som er et navn jeg gjerne vil få noen til å bruke :sleep: Men kanskje det er en Oida? Eh ja, jeg liker ord :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gratulera så mykje!! :)

  • Camelia
  • Alva
  • Savanna
  • Erle
  • Amelie
  • Linea
  • Fryd
  • Pernilla
  • Mina
  • Ronja
  • Runa

takk for forslag! :)

Atari. Fordi, vel, Atari og du er go'nerd. Og fordi "The word 'atari' is used in Japanese when a prediction comes true or when someone wins a lottery." Det matcher Amiga så innmari det. :)

Åh, jeg synes jeg alltid er helt spot on med navneforslagene mine (bortsett fra den gangen jeg foreslo Bajskorv til Soppen), men jeg må ha så dårlig smak fordi det aldri er noen som bruker dem! :lol:

Hva slags rase er det på bildet?

Atari var vel egentlig navnet tiltenkt Issi, bare at hun ikke ville bytte navn :P Rasen er eeeen corgiiiiiii :P

Er det en aussie, eller...? :icon_confused:

nop :D Jeg har vel bare 3 raser som er mine jeg, kelpie, corgi, bc, og sistnevnte får jeg ikke ha :P

Jeg og var litt sånn "huh? Det der er jo en generic valp." :D

Får man ikke ha litt mysteri lengre? :lol::aww:

Jeg er veldig glad i navneforslag, men jeg liker å komme med navn som passer til den spesifikke bikkja/rasen. Jeg har jo japanske navn på mine som betyr mye for meg, og da jeg gikk i tanker om en rottweiler ville jeg at hun skulle hete Mädchen, og da jeg gikk i tanker om australsk cattledog skulle den hete Uluru, og da jeg jeg gikk med tanker om black tri aussie skulle han hete Luzifer, og da jeg nesten fikk en hvitøra og blåøyd aussie i fanget skulle han hete Tamlin.

Så Anette. Hit us. :D

Cardigan :D

Det der er en Nypa. Eller kanskje en Svada. Desverre ser det ikke ut som en Kontra, som er et navn jeg gjerne vil få noen til å bruke :sleep: Men kanskje det er en Oida? Eh ja, jeg liker ord :P

Oida :lol: den likte jeg :ahappy:

Anavo - harmoni

Desna - russisk elv

Kirya, Lexi, Horja, Lara, Lerja, quiera, Famine, Bona, ... vanskelig med navn! :)

Takk for forslag, må smake litt på de :P

Rasen er corgi ja :)

Japp :)

Jeg glemte min egen tråd jeg :P

Men rasen er welsh corgi cardigan ja :) har ikke noe nyere bilde enda desverre!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...