Gå til innhold
Hundesonen.no

treff?


Syverud
 Share

Recommended Posts

Hei! Vi bor i Oppegård, ikke så langt unna. Penni er 3,5 mnd mellomschnauzer og trenger snart sosialisering. Jeg kan kjöre til Ås på söndag ettermiddag/kveld. Vi önsker å möte valper under 6 mnd slik at det er ikke så stor alderforskjell.

Hei! Jeg bor også på Oppegård, har en 3 mnd gammel Shetland Sheepdog som trenger sosialisering. Hun er litt skeptisk når andre hunder er veldig mye større, så valpetreff hadde vært supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har valpen din fått vaksinasjon mot valpesyke? Ved førstegangsvaksinasjon må det ha gått minimum 2 uker fra vaksinasjonsdato. Når er du klar med dette? Vi kan godt møte her i Oppegård også. Fine plasser f.ex Tussetjern, nærheten Ingierollen, turområde nærheten Haukeliveien barnehage...vi kan også avtale en kveld midt i uka. Jeg vil ikke heller treffe store hunder, og valpene er viktig å leke med andre på samme alderen. Senere kan møtes også på hundepark, hvor alle kan komme men nå er ikke den tiden enna. Håper vi finner fin valpegjeng!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også hele helga! Heidihj, puddlellover og Maria - dere er jo proffe på å avtale slike treff :) Hva tror dere om tid og sted?

Finnes det et sted hvor det ikke er trafikk i nærheten?

Kjempetrivelig om det kommer besøk fra Oppegård!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe treff på DH-nurket? Pokker, jeg skulle fått meg rasehund. :P

Beklager, men: :lol: !

wow...

ok, peace out

Atte hæ? Dette skjønte jeg fint lite av merket jeg. :hmm:

Jeg for mitt vedkommende har "reist hjem" for sommeren. Så jeg vil nok være lite i Ås fremover. Sojji! Håper dere får til et hyggelig treff, da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...