Gå til innhold
Hundesonen.no

Med valp i flykabine


Mew
 Share

Recommended Posts

Hei.

Da hentes der valp i mai i Danmark :D

Har booket billett gjennom SAS' kundeservise og fikk en fin bekreftigelse på, at hund skal med i kabine... Jeg hadde jo tenkt og bruke sportsbaggen til min gutt. En H2O sportsbag (håndbagasje størrelse) og som jeg erfaringsmessig vet, holder vann (da gutten innimellom glemmer å lukke vannflasken skikkelig)....

Men ifølge bekreftigelsen fra SAS må baggen være godkjennt:

"Du er velkommen til å ta med din hund/katt om bord.

Vær oppmerksom på at dyret må medbringes i vanntett bag/bur godkjent for flytransport. Maksimum mål: 40x25x23cm, maks 8 kilo inkl dyret.

Bur/bag må være lukket og plasseres under setet foran deg under hele reisen.

Hvis du ikke har et godkjent bur som er beregnet for transport av dyr, kan du kjøpe dette hos TRUST, SAS Cargo eller i dyrebutikker."

Skal dette forstås slik, at baggen må være til dyretransport. Dette blir jo et kjøp for en gangs bruk og hjeg synes kanskje det er lidt tullete...

På den annen side ønsker jeg jo ikke å stå i København og få nei til å gå ombord i flyet.... Noen med lidt erfaring og som evt. hvor en slik bag ligger rent prismessig? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...