Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening


Maria
 Share

Recommended Posts

Dere!

Jeg har en/to hunder jeg vil stille litt snart. Men begge trenger desperat ringtrening, spesielt yngstemann. Hun må øve seg på å bli tafset på i alle fall :P

Noen som kunne tenke seg å bli med på noe sånt? Helst i Ås eller i nærheten. Mest for moro skyld egentlig. Eventuelt kombinert med tur eller annen trening om det er interessant.

Noen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha. Minien liker store hunder, hun. Jo større jo bedre Men JA! Jeg stemmer for oppstillingsbilder. Det er det stadig mangel på fra min front i alle fall. Oppdretterne maser

Husk ringtrening i morgen folkens! Vi gleder oss!

Skal vi kanskje hoppe over en uke og ta det neste uke i stedet for? Hektisk for meg denne uken, så det er egentlig helt ok

Så bra flere vil være med :D

Vi må eventuelt bare finne et sted å være og en dag som passer. Så kunne vi kanskje kjørt det noen ganger, en gang i uka eller noe?
Til de minste bør vi ha bord. Ellers må vi se etter en plass der det er rom for litt løping og helst da ikke altfor sølete og sånt. Lillebrand utenfor GG-hallen i Ås kunne funket, men spørs hvor mye folk bruker området nå, altså om det er opptatt? Kanskje det er veldig slapsete ennå, siden det har vært skøytebane der.

Angående tidspunkt passer i alle fall tirsdagskvelder (typ fra og med 19) og torsdagskvelder best for meg :)

EDIT:

Kom til å tenke på - kanskje det hadde gått an å ha det på pentagonområdet? :P Der er det asfalt i alle fall. Men kanskje litt kleint å ha ringtrening "oppi" studentene. Parkeringen utenfor GG kunne funket på kveldstid, kanskje? Asfalt der også, og enkelt å komme seg dit og å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkeringen utenfor GG er grei, det fungerer også trene rett utenfor Ur-bygningen. Lillebrand er litt i våteste laget ennå. Også er det en parkeringsplass oppe ved kirka som kan funke, der er det jo greit å gå tur fra også om noen ønsker det etterpå. (Men det gjelder jo forsåvidt de andre stedene også, det er uansett ikke så innmari langt til skog akkurat.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på det meste jeg, egentlig. men må ha bord til hun minste her, da det er litt av "greia" hennes, det som er skummelt med utstilling. Så helst ikke så langt unna pentagon at det blir stress å drasse med bord :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterbro? Tror det er litt tungvint, faktisk (hurra for god kollektivdekning i en og samme kommune liksom). Mulig man må innom Ski på veien. Kult om dere hadde blitt med! :)

Edit: Se! Tar en halvtime ca:

http://reiseplanlegger.ruter.no/no/Mellom/Fra/%282140030%29Vinterbro%20%28%C3%85s%29/til/%281000027297%29UMB%20%28%C3%85s%29/etter/030420131521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterbro? Tror det er litt tungvint, faktisk (hurra for god kollektivdekning i en og samme kommune liksom). Mulig man må innom Ski på veien. Kult om dere hadde blitt med! :)

Edit: Se! Tar en halvtime ca:

http://reiseplanlegger.ruter.no/no/Mellom/Fra/%282140030%29Vinterbro%20%28%C3%85s%29/til/%281000027297%29UMB%20%28%C3%85s%29/etter/030420131521

Hah, en halvtime er jo bare et pust i vinden når en vant med å "pendle" inn til Oslo hver dag! :D Får se om vi får blitt med, avhenger jo av når alle dere andre skal treffes. :)

Edit: Fra oss tar det nesten tre kvarter. Da mister jeg litt piffen igjen mtp at dette blir etter 1 time på kollektivt for å komme hjem etter jobb, merker jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir med. Whippet, må på bord den også :P

Har bord som jeg kan ta med, dersom ingen andre har :)

Tirsdag og torsdagskvelder passer best for meg også. Jeg kan ikke i morgen da (london :D ), men ellers :)

Så bra!

Jeg har en hektisk uke nå, men neste uke er det kanskje greit å prøve? Torsdager passer best for meg.. Med unntak av 18. april, da det er x-russefest på Ås (barnslig.. *kremt*). Hva sier dere andre?

Forresten veldig fint om noen har bord altså. Har jeg, men det står på Lørenskog atm.

Hah, en halvtime er jo bare et pust i vinden når en vant med å "pendle" inn til Oslo hver dag! :D Får se om vi får blitt med, avhenger jo av når alle dere andre skal treffes. :)

Edit: Fra oss tar det nesten tre kvarter. Da mister jeg litt piffen igjen mtp at dette blir etter 1 time på kollektivt for å komme hjem etter jobb, merker jeg. :P

Æsj.. Ja, den ser jeg. Kanskje en dag det er superdupernice vær og man bare MÅ ut og bli med, eller hva?? :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle for meg hvor det er. Skal jeg ha med bordet blir jeg glad om jeg ikke må gå lange biten med det ihvertfall.

For meg passer kvelden mandag, tirsdag eller torsdag :)

Jeg er med på det meste jeg, egentlig. men må ha bord til hun minste her, da det er litt av "greia" hennes, det som er skummelt med utstilling. Så helst ikke så langt unna pentagon at det blir stress å drasse med bord :P

Jeg kan ta med mitt bord. Det er stort, men det gjør vel ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...