Gå til innhold
Hundesonen.no

1. april EFIT ala Puttiva


Puttiva
 Share

Recommended Posts

Here it goes!

Kl 11 kommer jeg på at det er efit. Da er det på med alarmer, mens jeg er ute og rydder, vasker og styrer på terrassen. Nesten sommer, jo!

20130401_113150.jpg

Kl 12 kommer besøk! Hundene koser seg i hagen

20130401_120100.jpg

Kl 13 er vi fremdeles ute med hundene

20130401_130316.jpg

Kl 14 innvier vi årets grillsesong med en deilig maule-lunsj sammen besøket

20130401_141204.jpg

Kl 15 nytes tilværelsen

20130401_150921.jpg

Kl 16 har besøket dratt og det daffes litt på sofaen. Blir nesten litt sliten av all den sola.

20130401_160924.jpg

Kl 17 er det ut på tur

20130401_170033.jpg

Kl 18 er vi fremdeles på tur

20130401_180232.jpg

Kl 19 glanes det tv

20130401_190045.jpg

kl 20 fikser jeg opp noen InternetExplorer-bugs på nettsiden til en venninne. Jeg tuller ikke når jeg sier at verden hadde vært et bedre sted uten IE. Grmpf.

20130401_200124.jpg

Og fra da av og til nå har jeg egentlig ikke gjort noe som helst (spist middag), og har heller ingen planer om å gjøre noe. Så dett var dett for denne gang :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har lagd hjemmesiden hennes? Den var fin! Må kanskje få hjelp av IdeSnekkerne en gang! :D

For en fin dag!

Stemmer. Jeg og hun som eier den. Det er vi to som er IdéSnekkerne, men jeg er litt mer inn i koding enn henne, så når det dukker opp bugs ala dette, så er det jeg som tar meg av det. Men designet har vi laget sammen. Takk for skryt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, fin dag det! Grilling og fint vær og greier! Men hallo, hvordan kan dere ha planter og pynt på hyllene på veggen?! :blink: *skule på terroristen og hans medsammensvorne* Jeg måtte sette alle mine planter i bur for at de skulle få være i fred...heh. Tarantellene får få dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, fin dag det! Grilling og fint vær og greier! Men hallo, hvordan kan dere ha planter og pynt på hyllene på veggen?! :blink: *skule på terroristen og hans medsammensvorne* Jeg måtte sette alle mine planter i bur for at de skulle få være i fred...heh. Tarantellene får få dem.

Det er litt risikosport med frøken søster-av-terrorist. De to andre er null stress, de skjønner ikke at det er mulig å bevege seg i høyden andre steder enn klatrestativet. Afro derimot.... Hun er heldigvis veldig grasiøs og har god kontroll på kroppen sin, så ingen ulykker sålangt. Strengt forbudt å hoppe opp på hyller, så det gjøres kun når hun er desperat etter oppmerksomhet, og da finner jeg raskt på noe for å la hun underholdes før det går galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt risikosport med frøken søster-av-terrorist. De to andre er null stress, de skjønner ikke at det er mulig å bevege seg i høyden andre steder enn klatrestativet. Afro derimot.... Hun er heldigvis veldig grasiøs og har god kontroll på kroppen sin, så ingen ulykker sålangt. Strengt forbudt å hoppe opp på hyller, så det gjøres kun når hun er desperat etter oppmerksomhet, og da finner jeg raskt på noe for å la hun underholdes før det går galt.

*knis* Grasiøs finnes ikke i Ares sitt vokabular, "Høh, sto den der?" liksom, hehe. Han kommer seg ikke så høyt opp som de andre, som er mye mer spretne, men herlighet så mye rart han kan finne på. Nå i påska har han vært håpløs, vi har nemlig planlagt litt dårlig og gikk tom for det faste foret dems...det var krise det, så han har omtrent revet ned leiligheten. Argh, sjarmen ved dyr som har sterk vilje og vet å uttrykke det! :P Søstra høres jo egentlig like gæren ut, tenk å hatt begge a :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knis* Grasiøs finnes ikke i Ares sitt vokabular, "Høh, sto den der?" liksom, hehe. Han kommer seg ikke så høyt opp som de andre, som er mye mer spretne, men herlighet så mye rart han kan finne på. Nå i påska har han vært håpløs, vi har nemlig planlagt litt dårlig og gikk tom for det faste foret dems...det var krise det, så han har omtrent revet ned leiligheten. Argh, sjarmen ved dyr som har sterk vilje og vet å uttrykke det! :P Søstra høres jo egentlig like gæren ut, tenk å hatt begge a :|

Jeg er veldig glad vi ikke beholdt Ares for å si det sånn, vi tenkte jo tanken før dere kom inn i bildet, sjarmerende som han jo egentlig er. De er utrolig kule katter begge to syns jeg, veldig like, bare at Ares har (hadde?) energien både i kroppen og i hodet. Afro har den mest i hodet, hun er ellers en ganske rolig katt, men krever en del mental stimuli. Jeg pleier å kalle henne kattens svar på brukshund, og det er ikke tull engang. Hun trenger å bruke seg for å ikke gå på veggen. Så to stk av dem?! Herlighet! Jeg hadde blitt gal!

Herlig dag! Og jeg er enig i at Sunniva lager flotte hjemmesider!! :D

:D Tusen takk!

Grilling :D Det er litt ekstra godt når det er kaldt ute å grille :ahappy: Og veldig fin hjemmeside! :D

Det var minst 20 varmegrader i sola da, så kaldt var det ikke. Skikkelig sommerstemning! Men det var superdigg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...