Gå til innhold
Hundesonen.no

Whippetene Penny og Savannah + Dvergpinscheren Nano


Elisabeth00
 Share

Recommended Posts

  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kanskje på tide å presentere godjenten vår. Hun er vår første whippet, og lyder navnet Penny. Hun er en usedvanlig enkel og grei valp, om vi har vært ekstra heldige eller om whippeter bare er utr

På tur i finværet i dag: Penny 13 uker gammel: Hun står best på det første bilde syns jeg, men man ser hodet og fargee hennes bedre på det siste bilde.

Da har penny og nano fått seg en liten søster. (Trådtittelen burde strengt tatt oppdateres ) Suna Regens Opal Easter Ulimo - eller Savannah, som hun heter til vanlig. Hun er en nydelig valp, ured

Takk :D

Ikke målt, men vil tippe 46-47. Hun er såvidt høyere enn sofabordet vårt, det er 45. :) 12,5 kg så langt, men hun kommer nok til å legge på seg litt mer regner jeg med :P

woah! ho har blitt stor :o Snart tatt igjen Benjamin på høyden også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woah! ho har blitt stor :o Snart tatt igjen Benjamin på høyden også :P

Hehe, jupp :D Men bare vokst 1 kg siden du så henne på rettbanetreningen da, så ikke så stor forskjell fra da :)

Jeg troooor (og håper) hun er ferdig i høyden da. Hun har vært ganske stabil lenge på den fronten, men spørs om hun ikke plutselig får en vokseperiode til... :lol:

Hun er en lita fis sammenlignet med ene broren, som vel er 17 kg tror jeg.. haha..

Hun er utrolig fin! :wub:

Tusen takk :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jupp :D Men bare vokst 1 kg siden du så henne på rettbanetreningen da, så ikke så stor forskjell fra da :)

Jeg troooor (og håper) hun er ferdig i høyden da. Hun har vært ganske stabil lenge på den fronten, men spørs om hun ikke plutselig får en vokseperiode til... :lol:

Hun er en lita fis sammenlignet med ene broren, som vel er 17 kg tror jeg.. haha..

haha, skjønner jeg har små whipser, for Anastasia veier liksom 10kg og Benjamin 11kg :P Men fin er ho da :D satser på å se dere igjen på tirsdag :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja. :lol: Men veldig praktisk med småttiser da.

Moren hennes er jo helt i største laget, og faren er ganske stor også. Så hadde vel vært rart om jeg endte opp med en knøtt. Syns hun har perfekt størrelse nå egentlig, men spørs om hun holder seg sånn da... haha...
Viktigste er jo at hun er frisk, og godt skrudd sammen i toppen :D:lol:

Ja, satser på det :D Været er jo så ustabilt for tiden, men satser på at det blir en bra dag! :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, skjønner jeg har små whipser, for Anastasia veier liksom 10kg og Benjamin 11kg :P Men fin er ho da :D satser på å se dere igjen på tirsdag :D

Det skal du bare være fornøyd med. Er for mange av oss som har sånne store monsterwhippets :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... stakar lille Winnie som fikk en slik monsterdatter ;)

Fant har jeg ikke veid på en stund, men vil tippe 17 nå ja. Det som forundrer meg mest er størrelsen han har på musklene alt. Spørs om han blir sånn bodybuilder som mora er! :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Likte veldig godt ansiktet, ser mer greyhound aktig ut syns jeg :) :)

Tusen takk :ahappy: Så morsomt, hva er det som gjør at det minner syns du?

Jeg syns hun er veldig fin når hun har ørene ned, synd de er oppe sånn 90% av tiden :lol:

Fin når de er oppe også da, men mister litt det fine utrykket da. :P

Husker ikke om jeg har lagt ut dette bilde tidligere, men hun var veldig glad da hun møtte på "likesinnede" på ekeberg :wub:

25334272d91c11e2bf8b22000a1fb004_7.jpg

Og dette bildet, (er fra facebook, så vet ikke om det kommer opp). Hun diltet etter dem hele tiden :P

995822_10152897597625109_136701057_n.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :ahappy: Så morsomt, hva er det som gjør at det minner syns du?

Det er mer stor-hund- uttrykk :) På mange whippeter ser man at det er små hunder, ja man kan se det med en gang at det er en whippet når man se ansiktet. Men på denne hunden kunne det sett ut som en greyhound, hadde det ikke vært for mennesket i bakgrunnen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig rase ja :)

De røyter ja, på samme måte som andre glatthårede hunder uten underull.

Selv liker jeg best den typen pels. Luktfri, selvrensende, lite røyting og ingen pelsstell. :D

Det eneste stedet vi ser pels er der hundene sover.

Men har du svart sofa og hvit whippet vil det syns. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Men har du svart sofa og hvit whippet vil det syns. :P

gud ja, ser til tider ut som vi konstant har et tynt hvitt teppe i sofaen. :lol: tror vi har møtt på de to greyhoundene på ekeberg før, veldig veldig flotte! mikki syntes de var litt vel store, moby forelsket seg totaaalt.

dumt det aldri ble noe av turen i sommer, men regner med at dere skal på whippetspesialen? isåfall sees vi sikkert der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...