Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmeside - Gi din ærlige mening! :-)


Alzenas
 Share

Recommended Posts

Sukk, jeg syns det å lage hjemmeside er så utrolig vanskelig. Spesielt når min sambo er svært lite

kritisk :|

Nå har jeg laget flere og ikke vært spesielt fornøyd med resultatene. Det har alltid manglet et eller annet

fra min side, eller rett å slett funksjonene til hjemmesiden som har vært litt dårlige (Med denne siden sliter jeg litt med oppsettet på bildene, under "våre hunder" syns jeg selv. Men mulig jeg bare er kresen :lol:

Uansett; Hva er din mening om siden? Ris ros, og tips taes i mot med stor takk! :)

http://whippets.dinstudio.no/news_1.html

(Domenenavnet forandres når vi har godkjent kennelnavn) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er min oppløsning, men forside bildet øverst er litt dradd, hvis du skjønner. Syns egentlig det er litt stort og dominerende.Kunne likt å sett en tekst øverst, feks Velkommen - kennel xxxx - vår side eller noe slikt. Så skulle jeg likt å sett en bedre balanse mellom de innleggene til høyre og den delen i midten( på forsiden) . Nå er det lite i midten og mye nedover langs den ene siden.

Ser også at noen sider er sidestillt og noen sider er midtstillt.

Og så syns jeg at "våre hunder" fanen burde vært lengere frem i rekken. :) Og mer info om hundene er kjekt.

Ser bra ut. Mye potensiale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også at noen sider er sidestillt og noen sider er midtstillt.

Å, det har du helt rett i!

Jeg har fiksa midtstilling på sidene som var sidestilt og som var enkle å fikse nå i farta.

Begynner ikke å forandre på resten før det kommer flere innspill, så slipper folk å stikke innom ei halvferdig side :)

Bildet øverst hos meg er ikke dradd, men det kan være oppløsninga si feil ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig ang det bildet, det ser dratt ut. Og ellers så synes jeg bildet under "om oss" var litt dominerende. Her er det i alle fall sånn at ALT jeg ser når jeg åpner siden er bildet - så må jeg bla for å se begynnelsen på teksten. Mulig det er helt greit det, jeg synes det blir litt voldsomt. :) Ellers blir jeg alltid glad når jeg ser så ryddige hjemmesider det er lett å navigere i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forandra bildet øverst nå, ble det bedre? Så bedre ut hos meg iallefall, og ikke "dradd ut".

Skal prøve å fjerne ei linje slik at alle kommer etter hverandre :)

Tusen takk for svar!

Ja, nå ser det riktig ut i mine øyne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :)

Forsiden i seg selv er jeg helt blank på, men må vel finne på noe etterhvert. Tips?

Med det oppsettet som er nå må jeg eventuelt forandre designet (menyen og bildet øverst) for å kunne gjøre noe særlig av forsida. Den går ikke ann å gjøre "kortere" enn det den allerede er. Savner den :ermm:

Forøvrig minner jeg meg selv på å aldri lage hjemmeside engang til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var fin :) Enkelt oppsett og farger som gjør det enkelt og behagelig å lese.

Enig i at den spalten på siden på forsiden blir litt lang, mulig å dele opp og ha reklamen på en side og nyhetene på en annen? evt i to spalter under kull-bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt et noe mer kontrastfylt bilde øverst. Det er et veldig fint bilde, men ikke et blikk-fangende ett for meg. Fått mørkned bakgrunnen (på bildet) litt, for å få frem hunden, det tror jeg ville gjort seg.

Skulle også gjerne likt å ha en knapp jeg kunne bla gjennom kullet med, altså en knapp som tar meg fra "Amira" til "Luna" og videre derfra til "Bianca" osv.

Jeg ville også gjerne hatt et lite hint på "Våre hunder" som sa noe om hannhund/tispe.

Edit: Kontaktinfo ville jeg også lagt tydeligere.

:)

Endret av Jankaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbakemeldinger :)


Nå har jeg fått lagd ei side til som det står "Kontakt" på, og klarte å beholde den på ei linje istedenfor at den

falt under å lagde ei ny.

Jeg fjernet også reklamen for de forskjellige forpridusentene og Norsk Myndeklubb, så skal jeg se på muligheten med å få lagt dem en annen plass. Annet bilde/logo øverst kommer når kennelnavnet er godkjent. :)

Har også gjort det mer tydelig med kjønn under "våre hunder", og det samme under kull-> A Kull :)

Tror det ble bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...