Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken film er det jeg beskriver?


Guest Michellus
 Share

Recommended Posts

Guest Michellus

Kanskje sonisene har bedre hukommelse enn det jeg har?

Jeg husker kun bruddstykker av filmen. Dette er en tegnefilm for barn hvor dyr har hovedrollene. De to scenene jeg husker best er hovedpersonene som blir omringet og plaget av noen bikere. Husker ikke hva slags dyr de er (troooor bikerne var rever?). Den andre scenen er de på et møte hos pingviner i en høy bygning. I filmen sier de at de er i Oslo, tipper siden det er en oversatt film at de egentlig er i New York. Noe sier meg at hovedpersonene skal lage et band eller noe? Mener å huske at noe av handlingen var på en bar også.. Men ikke helt sikker.

Dette har plaga meg skikkelig lenge nå, og google er ikke min venn i dag. Er det noen soniser som kjenner igjen hva jeg leter etter her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Jeg tror ikke denne filmen er så veldig kjent, vel, det kan hende den var det i sin tid. Jeg så filmen da jeg var sånn 4-5-6 år gammel. Åååhh, det irriterer meg skikkelig at jeg ikke klarer å huske hva den het! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekke denne listen om du ikke har gjort det :)http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films_about_animals

Føøøler selv at det der med revene hørtes kjent ut... Hm... Tenketenke!

Den er innmari dårlig den lista der.. Da er det bedre å finne listen over "animated movies" også gå igjennom år for år. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...