Gå til innhold
Hundesonen.no

Elastisk borrelås til potesokker


Recommended Posts

men det kan man vel ikke sy på? *blond*

Nei. :lol: Men om du ikke må ha noe som er sydd på sokkene, så er det et godt (og billig) alternativ. Jeg regner med at påsydd borrelås er bedre, sånn alt i alt, men om du ikke finner det er det altså ingen krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. :lol: Men om du ikke må ha noe som er sydd på sokkene, så er det et godt (og billig) alternativ. Jeg regner med at påsydd borrelås er bedre, sånn alt i alt, men om du ikke finner det er det altså ingen krise.

Nei det er sant! Så egentlig kan hun jo bare sette igang å sy, så kan vi bruke teip enn så lenge (eller har forsåvidt et lager med potesokker så haster ikke.)

Jeg for min del finner en som selger billige potesokker så jeg gidder ikke sy. Billigste jeg ahr kommet over er 15 kr sokken. Tror ikke jeg klarer å sy billigere

Det er det jeg sier til mamma og, at jeg bare bestiller fra dogbooties eller noe, men hun insisterer på å sy, så da får hun få lov til det :lol: (og det blir jo helt gratis for meg :P ) Men skal nok klare å komme under 15 kr sokken altså, et fleece-teppe koster 30 kr, og blir da vel 20 sokker eller noe (litt mer for tjukkere fleecetepper da.). Vet ikke hva festebåndet koster, men kan umulig koste mye det heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo billig iallefall (tror jeg, aner ikke hva slikt koster) :D spørs bare på portoen da. Takk ^^

Tror ikke dette var elastisk borrelås.

Ser ut som strikk og borrelås som to separate produkter.

Jeg kjøpte en rull på E-bay for noen år siden, blir ikke tomt i disse hundenes levetid i hvertfall. Tror jeg ga 70 kr. eller noe for den. Mener den var på 50 meter. Det går også fint an å sette ordinær borrelås i enden på en strikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj gjør de det ja! Er jo veldig fornøyd med sokkene derfra, så da kan jeg jo bare bestille derfra. Skal uansett bestille en batch med sokker nå så da kan jeg hive på litt slik.

edit: portoen ble jo helt sprø... 94 dollar! Så er fortsatt på leting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 4 years later...
22 timer siden, Midas skrev:

Noen som vet hvor man får tak i sånne? Jeg har kjøpt noe restefleece som jeg tenkte å sy sokker av. De hadde det ikke på stoff og stil.

Jeg har let etter det og ikke funnet, så har sydd på borrelås på elastisk strikk. 

(forresten har jeg også sydd sokker av fleece og jeg anbefaler det ikke, de tålte ingenting kontra annet stoff) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/2/2019 at 11:55 AM, Kristiin skrev:

Jeg har let etter det og ikke funnet, så har sydd på borrelås på elastisk strikk. 

(forresten har jeg også sydd sokker av fleece og jeg anbefaler det ikke, de tålte ingenting kontra annet stoff) 

Takk for tips. Jeg tenkte egentlig mest bare for å prøve det. Hvis jeg får det til skal jeg kjøpe cordura ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...