Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal du gi til Kjæresten til jul?


Zoey
 Share

Recommended Posts

Min leser her inne så da kan jeg ikke si det. Men du må gjerne legge inn ønskelisten din her http://hundesonen.no/forum/topic/66385-aarets-oenskeliste-folkens/ for du er så himla vanskelig å kjøpe noe til!

Vi skulle egentlig kjøpt et nytt kamera og droppe julegave til hverandre, men jeg vet at han har jukset og kjøpt noe til meg likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har slengt på meg spanderbuksene og han får luksustur til København med meg Han er aldri fornøyd med noe av det jeg gir han, så da fant jeg ut at jeg gir han noe jeg vil like (shoppe i danmark er all

Fant ut i går hva jeg skulle kjøpe,så i dag har jeg stresset livet av meg for å få det til Men det gikk! Ringte rundt til butikkene for å høre om de hadde inne jakken jeg skulle ha. Selvfølgelig ha

Ingenting, sjeldent vi gir hverandre bursdagsgave og. Vi kjøper heller det vi trenger sammen Jeg skjønner at mange synes det er sært, men da kan vi heller kose oss litt ekstra i jula med de pengene v

Jeg og gubben har jo vært sammen noen år da (15 år), så vi begynner å kjenne hverandre godt.

De siste julene har jeg begynt å gi han en to-pack med noen kule boxershorts, som ekstra-gave. Fordi han går gjerne i samme gamle driten år ut og år inn, og reagerer ikke før de omtrent faller av kroppen hans av seg selv. Så nye truser til mannebeinet er det min oppgave å skaffe. Kjøper Bjørn Borg, Dovre eller andre merker, de har ofte litt kult design og er fargerike. Kjøper ikke de billige drittgreiene fra Dressmann som han kjøper selv.

Ellers kjøper jeg enten noe kjøkkenting (ny steikepanne eller et sett med skikkelige kniver osv), siden han liker å drive på kjøkkenet og synes god redskap er halve jobben. Det har også blitt en del klær, mye gensere, opp gjennom årene. Det rare er at jeg stort sett alltid har greid å kjøpe plagg han faktisk liker og bruker. Enkelte av genserne har han beholdt og brukt i 10 år! :P Inntil jeg sier fra at "Nå er det på tide å kaste...."

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har det faktisk vært ganske enkelt å finne på ting til "schærsten" så han får alle Mad Max filmene og et speil med trykk laget spesielt til han. (Scania logo'n. Tidligere yrkessjåfør. :P )

Faktisk er han en av de det er enklest å finne på gaver til. Er det hard 'n' heavy eller dreier seg om lastebiler er'n stort sett fornøyd ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen får bare kjedelige gaver (synes jeg). Men så ønsker han seg bare kjedelige ting, så da tror jeg han blir fornøyd :P Han får i år et par forede gummistøvler i "litt-over-ankel-høyde", to "forsvarets feltgensere" (de to han hadde var fra da han var i førstegangstjeneste i '94...), en "bestefarullundertrøyegenser", to plaine sorte t-skjorter, tre hvite plaine t-skjorter, en ti-pakk med sorte sokker og en hettegenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Sake og noen tradisjonelle suppe/ramen boller samt spisepinner fra meg til mannebeinet i år :) Han er japanfan så satser på det slår an! Han har vell egentlig allerede gjettet seg til at han får sake, hvorfor skulle ellers pakken måtte lagres i kjøleskapet? xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og gubben har jo vært sammen noen år da (15 år), så vi begynner å kjenne hverandre godt.

De siste julene har jeg begynt å gi han en to-pack med noen kule boxershorts, som ekstra-gave. Fordi han går gjerne i samme gamle driten år ut og år inn, og reagerer ikke før de omtrent faller av kroppen hans av seg selv. Så nye truser til mannebeinet er det min oppgave å skaffe. Kjøper Bjørn Borg, Dovre eller andre merker, de har ofte litt kult design og er fargerike. Kjøper ikke de billige drittgreiene fra Dressmann som han kjøper selv.

Nå lo jeg høyt, for han jeg har er helt lik :lol: Eller, han kjøper ikke nye selv en gang. Så her må man ha "nødhjelp" :P Fått seg ny (dyr) dunjakke allerede, og under juletreet noen LP-plater, blu ray og ikke minst ---- boxershorts! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi mannen en hylle. Som koster altfor mye. Til å ha internett-ting i. Som han ønsket seg. Men jeg husker ikke hva det heter. Og kan ikke spørre han for da skjønner han hva jeg har planer om. Og ikke finner jeg den i loggen hans på pcen heller. Så kanskje han må få noe annet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjæresten, men pappa :lol:

tenkte kjøpe en god dagkrem til han, over nett. Noen som har tips om okei nettsteder som selger hudkrem for menn?

Da trenger han skogens konge. Testet, brukt myeog masse og mer til, og meget godkjent. Av `a mor og. Ring henne gjerne, etter ordinær arb.tid- hun er ei hyggelig og søt dame som gjerne sender i posten- jeg vet ikke hvordan det er å handle via epla.no- med tanke på levering og slik før jul. All kremen fra henne har jeg fått på kaffebesøk som takk for div. hundehjelp og ymse :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trenger han skogens konge. Testet, brukt myeog masse og mer til, og meget godkjent. Av `a mor og. Ring henne gjerne, etter ordinær arb.tid- hun er ei hyggelig og søt dame som gjerne sender i posten- jeg vet ikke hvordan det er å handle via epla.no- med tanke på levering og slik før jul. All kremen fra henne har jeg fått på kaffebesøk som takk for div. hundehjelp og ymse :ahappy:

Har hun en mail? *smile søtt* Jeg er ingen fan av å ringe folk jeg ikke kjenner skjønner duu.. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun en mail? *smile søtt* Jeg er ingen fan av å ringe folk jeg ikke kjenner skjønner duu.. :icon_redface:

:ahappy:

eva@evas-hage.no

Sleng med en leppepomade til deg selv i samme slengen. Du vil ikke angre! Her kurerer den alt fra Grand Canyons under hælene, til forkjølelsessår :) Vi har ikke brukt annet på mange år, og jeg pusher det på alle. Ei så fin, dyktig og arbeidssom jente som Eva unner jeg all medgang og salg. Ja, hun er ei god veninne :ahappy: Men jeg kan ikke holde liv i gesjeften hennes, når hun insisterer på å bytte hundeklipp og sånt mot sine hjemmelagde remedier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg planlegger å kjøpe en digital fotoramme til gubben. Han er glad i å ta bilder, men vi ser de jo aldri for de er jo bare på pc'n eller på cd'er. Men hva skal jeg kjøpe og ikke minst hvor?? Jeg har ikke tenkt å bruke uhorvelig mye penger, men vet at han kommer til å kjøpe en gave til meg ( og veldig mye intuisjon sier meg at det er en H14 ledlenser hodelykt), selv om vi eeeegentlig ikke kjøper så store gaver til hverandre.

Jeg kunne tenke meg en ramme som ikke er kjempesvær for stua vår er liten og tv'n tar mye plass... Så tips til alt om fotorammer mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg planlegger å kjøpe en digital fotoramme til gubben. Han er glad i å ta bilder, men vi ser de jo aldri for de er jo bare på pc'n eller på cd'er. Men hva skal jeg kjøpe og ikke minst hvor?? Jeg har ikke tenkt å bruke uhorvelig mye penger, men vet at han kommer til å kjøpe en gave til meg ( og veldig mye intuisjon sier meg at det er en H14 ledlenser hodelykt), selv om vi eeeegentlig ikke kjøper så store gaver til hverandre.

Jeg kunne tenke meg en ramme som ikke er kjempesvær for stua vår er liten og tv'n tar mye plass... Så tips til alt om fotorammer mottas med takk!

Det var faktisk ingen dum gave ide! Tenkte pappa skulle få en bok med masse bilder av oss sammen når vi var små, men kanskje en digital ramme er enda mer funksjonell?

Har dog ingen tips til deg ang. rammer da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Ikke kjæresten, men pappa :lol:

tenkte kjøpe en god dagkrem til han, over nett. Noen som har tips om okei nettsteder som selger hudkrem for menn?

http://www.coverbrands.no/merker/bad-norwegian/

Denne syns jeg er litt artig, og den falt godt i smak hos min kjære.

Av meg har han allerede fått adventskalender med nyttige ting i. Ellers har han fått beskjed om å ta seg en uke fri fra jobb, så han får sydentur i julegave. Av hundene får han litt klær og en klokke. Han er så sinnsykt vanskelig å kjøpe gave til(ønsker han seg noe kjøper han det med en gang), og det er mye stress på jobb for oss begge i juletiden, så da ble det en uke til syden med avslapping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...