Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Trondheim?


Tinkie
 Share

Recommended Posts

Nå som det har blitt trøndere av Kuro og meg, ønsker vi oss leke- og turkamerater i Trondheim! Jeg er helt ny i byen, så dersom noen kjenner til noen fine turområder som de vil vise oss, hadde det vært kjempehyggelig.

Kuro er en shibahann på litt over året, leken og glad, men synes det er litt skummelt med voldsomme, stor hunder. Vi har ikke stort å finne på annet enn utpakking før 21. desember, så hvis noen vil være med og gå tur, gi en lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på Ila, og som sagt er jeg helt ny i byen, så jeg er svært lite dreven på busser og slikt. :lol: Men kom meg rundt overalt i Bergen med buss, så jeg burde klare å finne veien rundt her også! Jeg har juleferie, men kjæresten min har skole på dagtid, så jeg tar veldig gjerne pause fra utpakking og slikt denne uka for å gå tur.

Line: Haha, naaw, nå ser jeg det for meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når da? Har noen ærender som må gjøres på dagtid. På ettermiddagen kan jeg evt ta med en av hundene (og begge ungene) for en rusletur (minsteungen er bare 3,5 år. så tempoet er "så som så" ) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bor i Ila så er det bare et steinkast unna oss :) Vi møter sjelden andre hunder da, siden våre egentlig ikke har noen interesse/behov for det. Shensi feks er interessert i 2 min, men så blir de fleste hannhunder altfor innpåsliten og da blir hun megge :P haha, men vi kunne sikkert fått til noe en dag altså! Hun har ikke vondt av det liksom, hun er bare litt overlegen :P



Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at Dratini og jeg skal møtes i dag, Sanne, vet du om noen områder i nærheten der man kan snike seg til å slippe hundene? :D Du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å bli med!

Hm, har nettopp flyttet hit selv. Bodde ikke sååå langt unna før heller da, men nei. Eller sånn, Shensi kan slippes rett ut døra her, men hun har veldig god innkalling da. Men det er liksom bare parker her da og marinen litt lengre opp. Og så er jo bymarka like ved, og der er det jo veldig mye muligheter til å slippe hunder. men jeg vet faktisk ikke noen vettug plass å komme seg opp i bymarka fra ila. Det tipper jeg dog det er andre her inne som vet mer om :D

Ellers så er dagen her fullstappet med ting, men vi kan jo ta det sånn etterhvert? :D Du blir vel boende her på nyåret også tipper jeg?^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at Dratini og jeg skal møtes i dag, Sanne, vet du om noen områder i nærheten der man kan snike seg til å slippe hundene? :D Du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å bli med!

Jeg kan ikke komme :( MiniTini har blitt syk, så da blir det hverken julegavekjøping eller tur i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...