Gå til innhold
Hundesonen.no

Størrelse på varmedekken til Belgisk fårehund


Recommended Posts

Heisann alle med belger.

Hvilken størrelse har dere på varmedekkene til hundene deres? Og hvillke type dekken har dere?

Og er det noen som har sånn heldekkende dekken. (Body)

Bor i Iskald land, og tenker at det kan være praktisk nå temperaturen forsvinner lavere enn -20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg landet på 65 i rygglengde da jeg kjøpte dekken til Varga. Har et par vanlige dekken med litt for i, noe som holder i massevis enda, men kunne tenkt meg en fleece/ull dress til de aller verste dagene da varga har lite pels generellt og ingen pels under magen osv. så blir det -25-30 så hadde det vært greit med noe som dekker magen også. spesielt om det skal løpes i snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Hurtta regndekken har min hanne str 70. 65-70cm i rygglengde er nok ganske normalt for en belger.

Tusen takk for tips :-)

Til Chili bruker jeg dekken som er 60 cm i rygglengde. Jeg bruker Back on track-dekkenet mest og det er 59 cm langt og sitter som et skudd. :)/>

Da kan jeg sikkert satse på 60 cm i ryggen til Cirka, mulig også Kobra.

Mens Hux trenger antagelig 65 cm, Aqua har jeg egentlig ingen anelse om hva trenger.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...