Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratulerer Anette og Issi!


Gjest
 Share

Recommended Posts

Grattis så mye med superresultat :).

Men altså - neste gang du havner på sykehuset, så ikke forvent sympati! Nå har du å holde deg i ro til du er frisk og rask (og da mener jeg ikke BEGYNNER Å BLI FRISK, men at du ER frisk *hytte litt med neven*).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så mye med superresultat :).

Men altså - neste gang du havner på sykehuset, så ikke forvent sympati! Nå har du å holde deg i ro til du er frisk og rask (og da mener jeg ikke BEGYNNER Å BLI FRISK, men at du ER frisk *hytte litt med neven*).

du vet jeg aldri blir FRISK ikke sant? :P så da kan vi vente ehm.. ehm.. okay har aldri vært frisk :P så definisjonen din blir feil :aww: jeg har tatt det veldig med ro ikveld og sovet og sløvet og gjør egentlig ingenting :P T kjørte meg dit og tok hunden og alt så jeg tok det så rolig jeg klarte :lol:

Takk for alle gratulasjoner :D Det var verdt å stå opp tidlig for :ahappy: Gleder meg maks til lp2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vet jeg aldri blir FRISK ikke sant? :P så da kan vi vente ehm.. ehm.. okay har aldri vært frisk :P så definisjonen din blir feil :aww: jeg har tatt det veldig med ro ikveld og sovet og sløvet og gjør egentlig ingenting :P T kjørte meg dit og tok hunden og alt så jeg tok det så rolig jeg klarte :lol:

Takk for alle gratulasjoner :D Det var verdt å stå opp tidlig for :ahappy: Gleder meg maks til lp2 :)

*Ler*. Nei, jeg er klar over det liksom, men med tanke på at du nettopp har vært akutt innlagt, så kan det kanskje være lurt å ta det rolig, slappe av, sove og generelt la kroppen få den hvilen den trenger for å gjøre seg friskere igjen. Det er jo kanskje en grunn til at du stadig blir innlagt - sant? Sånn som at du ikke lar kroppen få den hvilen den trenger :P.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...