Gå til innhold
Hundesonen.no

NOAH's fakkeltog mot pels


Ane
 Share

Recommended Posts

Guest Gråtass

Jeg håper alle dere som til stadighet legger ut bilder på FB av ulver i sakser, mink med avgnagde bein og alle de andre uhyrlighetene som skal få oss ignorante idioter til "å våkne", kjenner sin besøkelsestid og går i tog i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det tog da?

edit:

Oslo, Youngstorget kl. 17.00 for kjøp av fakler. Stavanger, Domkirkeplassen kl 17.30. Bergen, Sørlige delen av Marken kl. 17.30. Ålesund, Dronning Sonjas Plass kl. 17.00. Trondheim, Torvet ved utescenen kl. 17.30. Bodø, Bodø vgs 14.30. Tromsø, Torget kl. 13.00.

Ikke noe her. Skulle gjerne ha gått.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vel ikke være for pelsfarmer selv om man syns bildene av dyr som lider er fæle. De fleste av oss vet sammenhengen uten å få det trøkket opp i trynet til stadighet.

Altså, jeg bare spurte. Det virka slik på meg i innlegget hennes :)

Nei? Hvorfor skulle jeg være det?

Jeg bare lurte. Mener og jeg har sett deg diskutere imot folk her tidligere som var imot pelsfarmer, der jeg og mener at jeg så du ikke hadde noe imot det. Men, jeg kan virkelig ta feil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man skal forby all oppdrettspels på klær før man forbyr farmene. Vil heller ha norsk, kontrollert pels enn utenlandsk endaværre og ukontrollert pels. Stemmer for villpels! :)

Eller så kan man jo bare droppe pels helt, kun hundekjørere og andre som er ute døgnet rundt i 20- 30 blå som trenger det. "vanlig dødelige" har jo ikke bruk for pels egentlig...

Min mening, litt OT men passet meg så fint å si det her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man skal forby all oppdrettspels på klær før man forbyr farmene. Vil heller ha norsk, kontrollert pels enn utenlandsk endaværre og ukontrollert pels. Stemmer for villpels! :)

Ja, for all fangst av villpels er jo så humant og dyrevennlig.... Ikke påfører man dyr smerte eller redsler da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...